bigG Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 Ligt aan het forum, vandaar dat het plaatje van mij het ook niet doet. Reageren
grote-gta-fan Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 eejj gaste weten jullie ook een manier om die ambulance missies te kunnen halen? want ik red t niet vanwege de tijd Reageren
Caltson Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 (bewerkt) zoek een ziekenhuis met een minimaal wegen,bergen of andere plekken waar mensen kunnen zitten,dan heb je veel meer kans om binnenwegen te nemen... Probeer de ziekenhuizen in de woestijn is.. Bewerkt: 18 september 2005 door gtagangster Reageren
grote-gta-fan Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 okeejj tnx :'D Reageren
Cool Hand Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 (bewerkt) Als je de pizzadox +27 download kan je de game tijd bevriezen, het staat dan stil. Dat is dus een aanrader, je zou er dus zelfs een uur over kunnen doen. De trainer kan je vanaf *GTAgames.nl* downloaden! EDIT: Iemand was me al weer voor. Succes! Koos. Bewerkt: 18 september 2005 door Cool Hand Reageren
grote-gta-fan Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 jaa ik wou dat ik daar heen kon... de site doet t niet bij mij op dit moment... Reageren
Dizzee Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Goeie tip voor de ambulance missies je moet ze doen in Angel Pine bij Mount chilliad de gewonden spawnen alleen maar in het stadje zelf Dus Tijd genoeg Reageren
Velaro Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 Kleiner is Fort Clarkson (als je al in LV bent)dan spawnen ze alleen maar in het stadje dus.....ik heb ze daar trouwens ook gedaan Reageren
grote-gta-fan Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 is dr geen een klein stadje in Los Santos met een ziekenhuis? Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 (bewerkt) Nee, in Los Santos zelf is er geen klein dorpje met een ziekenhuis, maar zodra je door de missies de stad uitmag krijg je op de kaart Angel Pine (daar kom je terecht in een trailer). Prima plek om de ziekenhuismissies te doen; weinig straatjes, weinig verkeer, ideaal. Heb het aldaar in 1 keer gehaald! *edit: oh, dat had Dizzee ook al verteld zie ik. Sorry Dizzee* Bewerkt: 20 september 2005 door GTA-Sheep Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Er is een handig truukje dat werkt:1. start de missie en rij 5 meter. 2. stap uit en loop een restaurant binnen (je kan daar het beste ook beginnen). 3. wacht 15 seconden en ga weer naar buiten. 4. ga weer in het voertuig en rij weer 5 meter. (je hebt ondertussen de melding gehad dat je de criminelen hebt vermoord en de teller met doden gaat omhoog) 5. herhaal stap 2 tot en met 4 totdat je level 12 hebt behaald. dit trukje werk cker alleen maar op de ps2 of niet? Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Ruurd31, of dat truukje alleen op de PS2 werkt weet ik niet, ik speel de PC-versie en bij mij doet ie het echt niet, hoe vaak ik het ook probeer. Inmiddels de missie gehaald met een Rhino...dat gaat ook erg goed. Reageren
Mark B. Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Ik heb GTA: SA wel op de PS2 en bij mij werkt dat truukje wel. Maar soms moet je wel langer wachten tot die melding komt.. Reageren
spikeT Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 het truukje werkt ook voor pc (andere consoles weet k niet), maar ik geraak er niet verder mee als het +/-9é level, dr zit geen logica in wanneer ie wel een iemand inrekent, of wanneer er niks is gebeurd als je terug buiten stapt. greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.