Jump to content

politie missie


SanAndreas-noob

Recommended Posts

eej ff vraagje... bij gta vice city kan je 200 leven en armor halen ... maar die 200 kan je alleen door hem voor 100 % uit te spelen... is t bij san andreas ook zo, dat je nog meer leven en armor kan krijgen als je het 100% uit heb gespeeld? :?

en weet iemand hoe het komt, dat als ik 12 levels heb gehaald bij politie missies, ik nog steeds een even groot armor balkje heb als daarvoor? :?

en weet iemand ook nog hoe je de firetruck missies makkelijker kan halen??

het truukje werkte bij mij trouwens wel... maar ik kwam de eerste 2 x niet verder dan level 11... de 3e x ben ik gewoon bij level 11 achter de boeven aangegaan.. toen is het niet gelukt... daarna heb ik het weer geprobeerd door gewoon de hele tijd in en uit het restaurant te gaan, en toen kwam ik tot level 15 :'D je hoeft trouwens niet 5 meter verder ofzo te rijden, stilblijven staan je met je voertuig is ook goed ;)

kan iemand mij nog antwoord op mijn vragen gevenn?? :{

Bewerkt: door grote-gta-fan
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • bigG

    9

  • spikeT

    8

  • grote-gta-fan

    6

  • SanAndreas-noob

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

jaa inderdaad, weet iemand hoe je die brandweer missies makkelijker kan halen? :?

Als je nog op het eerste eiland bent, dan moet je de missies doen.

Dan worden er alleen brandende auto's op het eerste eiland gespawnd.

Anders heb ik geen tip voor je.

Anders kan je altijd nog een kijkje nemen in de walktrough nemen. Alleen die is nu voor het grootste gedeelte offline.

Bewerkt: door kortman_8
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien een tip voor de brandweer:

Ik heb toen Angel Pines beschikbaar kwam een brandwagen meegenomen uit San Fierro en daar naar toe gebracht. Vervolgens midden in het dorp op 2 (voor PC) gedrukt en de missie begonnen. Nu staan alle brandende auto's in het dorp of vlak daarbuiten, maar omdat het maar klein is ben je er zo. Zeker op de snelweg ernaast is de situatie makkelijk in te schatten. Pas wel op dat je met je brandweerwagen niet teveel afsnijdt, want er zitten best steile hellingen tussen en op zijn kop is het lastig blussen..... :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...