jwpepper Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 eeej, ik weet niet hoe ik kan richten bij sa op de pc ik heb het ook op de ps2 en dan was het de r1 toets. maar bij de pc weet ik alleen dat de rechter muis knop gewoon richten is maar dan blijft hij niet hangen op de persoon op wie ik wil schieten. wie kan mij helpen? Reageren
SanAndreas-noob Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 check bij controller setup? Reageren
rick15465 Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 eeej,ik weet niet hoe ik kan richten bij sa op de pc ik heb het ook op de ps2 en dan was het de r1 toets. maar bij de pc weet ik alleen dat de rechter muis knop gewoon richten is maar dan blijft hij niet hangen op de persoon op wie ik wil schieten. wie kan mij helpen? dat blijft ook niet hangen je moet er gewoon op richten bij mij toch Reageren
P-Jamma Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Op de PC versie van San Andcreas heb je geen Auto Aim (automatisch richten) Op de PS2 versie wel... Reageren
jwpepper Geplaatst: 21 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 eeej,ik weet niet hoe ik kan richten bij sa op de pc ik heb het ook op de ps2 en dan was het de r1 toets. maar bij de pc weet ik alleen dat de rechter muis knop gewoon richten is maar dan blijft hij niet hangen op de persoon op wie ik wil schieten. wie kan mij helpen? dat blijft ook niet hangen je moet er gewoon op richten bij mij toch bij sa op de ps2 is het zo dat je hem vast kunt zetten op een persoon en als je dan schiet zijn de kogels altijd raak maar ik weet niet hoe dat moet en ik heb ook al gekeken bij opties maar daar kan ik het ook niet vinden wie helpt mij? Reageren
kidcool Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 op de pc rechter muis knop klikken zie je z'n health en een mikker als je pistool vast hebt Reageren
P-Jamma Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 L1 en dan rondje Maar het gaat hier over de PC versie, en niet voor de PS2 Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 L1 en dan rondje Maar het gaat hier over de PC versie, en niet voor de PS2 En het is dan nog eens fout ook: R1 en dan O of L1. Reageren
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 eeej,ik weet niet hoe ik kan richten bij sa op de pc ik heb het ook op de ps2 en dan was het de r1 toets. maar bij de pc weet ik alleen dat de rechter muis knop gewoon richten is maar dan blijft hij niet hangen op de persoon op wie ik wil schieten. wie kan mij helpen? dat blijft ook niet hangen je moet er gewoon op richten bij mij toch bij sa op de ps2 is het zo dat je hem vast kunt zetten op een persoon en als je dan schiet zijn de kogels altijd raak maar ik weet niet hoe dat moet en ik heb ook al gekeken bij opties maar daar kan ik het ook niet vinden wie helpt mij? je kan gewoon niet automatisch richten op de pc zoal Nasty-Toilet-Man al vertelde Reageren
P-Jamma Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Precies, dus ik denk dat we dit Topic beter kunnen laten rusten in vrede Reageren
love the gang Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 een paar weken geleden is er hier ook een topic van gemaakt dacht ik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.