Roell Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 (bewerkt) hoi ik ben ff nieuw maar daar gaat het niet om. als ik in een auto stap dan hoor ik de radio heel even ruisen. zo'n storing geluid weet je wel, als je geen goede frequentie heb. maar naar 2 sec stopt ie daarmee en heb ik helemaal geen geluid meer. bij alle radiostations niet. weet iemand wat ik eraan kan doen? alvast bedankt Roell Bewerkt: 21 augustus 2005 door Roell Reageren
Velaro Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Ik heb dat ook al gehad ik heb SA opnieuw gestart en de radio ging perfect.Maar het zal hoogstwaarschijnlijk aan je geluidsopties liggen verzet ze eens op de andere dingen en zeg of het dan is verholpen . Reageren
CygnusX Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Ik zou zeggen, controleer even of je Audio SFX slider in het Options menu voluit staat. Reageren
Ikkes Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 (bewerkt) welkom op het forum heb je mischien een5:1 boxenset?? zo niet moet je evenin dit topic kijken: Klik zo ja zeg het dan even dan kan ik je een uitleg geven. Bewerkt: 21 augustus 2005 door ikkes Reageren
Roell Geplaatst: 21 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 jah, ik heb een 5.1 boxenset Reageren
Ikkes Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 oke. hier komt het dan: ga naar configuratie scherm -> klik op spraak,geluid en geluidsaparaten. -> klik op geluiden en audioaparaten (eigenschappen geluid) -> klik op geavancieerd bij luidsprekerinstelingen -> klik bij het tabblad: luidsprekers -> zet de luidspreker opstelling op: stereoluidsprekers naast het bureaublad -> klik op het tablad prestaties -> zet hardware versnelling op het 2e van de 4 streepjes -> en zet conversiekwaliteit van..... in het midden en start San andreas als het goed is heb je geen geluidsproblemen meer. als het niet werkt op als je het niet snapt zeg het even Reageren
Roell Geplaatst: 21 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 nu hoor ik helemaal nix meer, alleen geruis uit de boxen Reageren
Roell Geplaatst: 1 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2005 sorry voor de dubbelpost, maar niemand? Reageren
Godrax Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 Eh ik heb ook een 5.1 systeem en heb veel moeite met perfect gta sa in mijn boxen weer te geven. Heb je wel een geluidskaart voor 5.1? En als dat zo is probeer dan met de software van de geluidkaart de instellingen te veranderen. Heb je dat ook met andere games? Reageren
Ikkes Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 ik denk dat het gewoon een Bug van San Andreas is met die 5:1 setjes maar bij mij werkt het goed als ik het zo instel dat ik maar 3 boxen gebruik (zonder 2 buitenste) dan diet hij het maar zonde van je 5.1 boxenset Reageren
Godrax Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Awel zoals ik al zij. In gta sa is er een probleem voor 5.1 sound. Ik ga eens ff op het internet eens iets zoeken want ik ben eens op een site terechtgekomen met mensen die het zelfde probleem hebben en je moest alleen maar een paar bestanden verwisselen. Reageren
Roell Geplaatst: 9 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2005 ok, wil je please ff voor me kijke? daar zou ik heeeeeeeeeeeeeeel erg blij mee zijn, echt alvast thanks Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 (bewerkt) beste roell ik denk dus echt dat het aan je boxen ligt Bewerkt: 9 september 2005 door gta ripper Reageren
Dizzee Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Heb dit heel in het begin ook gehad, heb dan gewoon iets verzet in options maar weet niet meer precies wat :s Reageren
Roell Geplaatst: 13 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2005 tja, heb alles al zo'n beetje geprobeert, alle instellingen van sa gewijzigd, alle instellingen van windows voor de boxen gewijzigt maar nix help, wordt er egt gek van Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.