Ruurd31 Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 Ik heb o0ok een probleem met het geluid.. maar ik hoor de auto radio wel.. maar als ik auto/motor/vliegtuig rij.. dan hoor ik de moter niet eens meer dat is best wel storend.. heeft iemand tips? Ik ben al op eerdere forums actief geweest (van GTAforum.nl) maar daar kon ik geen hulp vinden.. iemand wel? Ruurd! Reageren
Ikkes Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 (bewerkt) Hoi ruurd. Als je een 5:1 boxenset heb moet je even in een erdere post van mij kijken. Ook in dit topic staan links(als je geen 5:1 boxen set heb ). Ik wens je er veel succes mee Bewerkt: 11 oktober 2005 door ikkes Reageren
Gunslinger Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 Kijk is bij Options > Audio Setup. Misschien is bij "Radio" het balkje helemaal leeg. Zet die dan wat hoger. Misschien werkt dat. Gunslinger Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.