DaddyPimp Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 (bewerkt) Hey, Eergisteren was ik Gta SA aan het spelen.. Ik moest hem effetjes saven, en toen kocht ik het appartement in 'Clowns Pocket' Daar ging ik even rondkijken, ik liep de Wc in... En keek om het hoekje.. en daar hangt een schilderijtje van weedplanten :'D Zo moet je lopen om hem te zien: Je loopt naar binnen Je loopt rechtdoor de Wc in Je kijkt aan de rechterkant En dan kijk je LANGS de deur.. Daar hangt het schilderijtje.. Ik kan geen screen posten, omdat ik SA niet op de computer heb.. *EDIT: Foutje van mij, hij zit in: Pirates In Mens Pants ------------- DaddyPimp Bewerkt: 22 augustus 2005 door DaddyPimp
P-Jamma Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Omg, weet je wel cker dat het een Weedplantje is broertje? Want het zou vet zijn als Rockstar die er gewoon zou in zetten
need my speed Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 ja, ik heb het ook ooit is gezien. :'D
Froodooo Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Goed gevonden, DaddyPimp, ziet er erg grappig uit
Little Mister Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Hehe, dat is me nog nooit opgevallen. Leuk gevonden.
P-Jamma Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Ik denk dat dit een stiekem grapje van Rockstar is... Want de Tattoo's hebben ze eruit moeten halen, en wel meer dingen die met Weed te maken hebben...
Tha CheatMaster Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Bij mij in het appartement in 'Clowns Pocket' is er geen WC.
Jon-asses Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 heeft iemand een screentje? ps.100ste post! :'D (srry voor al die emoticons!) greetz jon-asses
Gunslinger Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Bij mij in het appartement in 'Clowns Pocket' is er geen WC. Je bent niet de enige. Bij mij ook niet. Alleen een garderobe en een normale kamer. PS. Ik heb de PC versie.
Tha CheatMaster Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Bij mij in het appartement in 'Clowns Pocket' is er geen WC. Je bent niet de enige. Bij mij ook niet. Alleen een garderobe en een normale kamer. PS. Ik heb de PC versie. En ik op de Ps2.
Gunslinger Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Misschien kan iemand die het wel gezien heeft een screen ervan plaatsen? Dan wordt het misschien allemaal wat duidelijker.
W3sl3y Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Dus als ik het goed begrijp is er in de PS2 versie gewoon een wc maar in de PC alleen maar een kamer... Raar dat R* dat gedaan hebt. Wie kan er even een screen plaatsen van de kamer met schilderij.
need my speed Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Maar ik heb hem op de pc? Nou ja, dan zal ik het wel in een ander savehouse hebben gezien. :'D En ik weet zeker dat ik een wiet schilderij heb gezien!
Pietje II Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 het is niet in 'the clowns pocket' maar in 'pirates in men's pants'
nico_b Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 Ik denk dat dit een stiekem grapje van Rockstar is...Want de Tattoo's hebben ze eruit moeten halen, en wel meer dingen die met Weed te maken hebben... Oh ja als je are jou going to sanfiero doet moet je weed vwerbranden.
Recommended Posts