Larsie Vercetti Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Hallo iedereen die dit leest, ik ben Lars en ik ben een enorme fan van de GTA series, al vanaf het 1e deel. Maar ik zit nu met een probleem, ik kom niet voorbij de auto school missie the 90. Ik heb hem al meerdere malen tevergeefs geprobeert maar i kom er maar niet voorbij. Zou iemand mij kunnen helpen? http://rapidshare.de/files/4207547/GTASAsf8.b.html Hier kan je mijn save game downloaden. Als je mij wilt helpen gebruim dan AUB geen cheats, ik heb namelijk mijn best gedaan om alles zonder cheats te doen, toto waar ik nu ben in ieder geval. Bij voorbaat dank, Lars
bigG Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Dit moet je hier posten. Daar heb je ook meer kans op reactie's.
Larsie Vercetti Geplaatst: 21 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Ok hardstikke bedankt ga ik doen.
P-Jamma Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 (bewerkt) Je kunt dit beter in het Save Game aanvraag zetten, en b.t.w. nog welkom op het Forum Edit: Ze waren allebei voor me Bewerkt: 21 augustus 2005 door Nasty-Toilet-Man
StrawberryNeo Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 ik heb wel een tip voor je als je heb geslipt en bijna op je plek staat moet je nog ff bijdraaien als je nog tijd heb zo is het mij gelukt gewoon inparkeren
.Levi. Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 ik heb wel een tip voor je als je heb geslipt en bijna op je plek staat moet je nog ff bijdraaien als je nog tijd heb zo is het mij gelukt gewoon inparkeren Niet topic bumben, het is al een oud topic en hij is allang geholpen. Hij heeft zijn save-game weer terug kijk maar bij zijn posts, en je ziet dat hij geholpen is. Topic Closed.
Recommended Posts