binco Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 wat moet ik allemaal kapotschieten bij de missie just buisnis nadat die trucker d'rbij komt gaat big smoke wat langzamer rijden wat moet ik dan kapotschieten Reageren
Dri3s Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 (bewerkt) Je moet gewoon alle bikes en auto kapotschieten, wat later ook nog ventjes te voet. Die Packer (die truck dus) kan je niet kapot schieten. Big smoke zal daar nog over jumpen. Waarom hij Big Smoke plots wat trager rijdt weet ik ook niet maar je moet niets speciaals doen. Bewerkt: 21 augustus 2005 door Dri3s Reageren
P-Jamma Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Tips: Probeer om eerst de schutters in de auto's en op de motor's af te maken, daarna kan je eventueel nog de bestuurder neerschieten Voor meer tips kijk je even in de Walkthrough Reageren
binco Geplaatst: 21 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 waar kan ik die tonnen vinden dan die ik moet kapotschieten? Reageren
Dri3s Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 waar kan ik die tonnen vinden dan die ik moet kapotschieten? Die zijn er pas op het laatste, die zijn er nadat je op een bepaald moment een riooltunnel inrijd. Misschien ook al een paar ervoor (dat weet ik niet meer zeker). Reageren
P-Jamma Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 (bewerkt) waar kan ik die tonnen vinden dan die ik moet kapotschieten? Als je eenmaal in een Tunnel beland, waar je eerst de hekken kapot moet schieten, staan daar van die explosieve vaten Omg Dri3s, precies tegelijk met jou Gepost Bewerkt: 21 augustus 2005 door Nasty-Toilet-Man Reageren
binco Geplaatst: 21 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 oke ik ga het proberen Reageren
binco Geplaatst: 21 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 waar staat die hek dan? Reageren
Juriaan Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 (bewerkt) Sorry, maar het it "Het Hek" en dat hek staat voor de ingang van het riool Bewerkt: 21 augustus 2005 door Juriaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.