Tessa Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Als ik burglar doe zijn de ene nacht veel huizen en de andere nacht bijna geen 1 open. Ik ging nu in san Fierro op dievenpad in de wijk Calton Heigts omdat dit volgens het boejkje een goede wijk was om in te breken. In de hele wijk vond ik maar 1 huis met een gele pijl. Terwijl ik eerder bij groovestreet in Los Santos veel meer huizen had. Maar ook daar heb je soms een nacht waarbij je heel weinnig huizen hebt. de ene keer is dit huis wel en dan is die weer niet open. weet iemand nou hoe het zit. er staat niet alle huuizen maar de ene keer is bijna ieder huis open en dan opeens bijna geen 1 Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Wat maakt dat uit? R* kan toch niet altijd hetzelfde huis een marker zetten. Het is gewoon aanleiding naar dat mensen niet altijd thuis zijn. Reageren
C. Johnson Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 (bewerkt) Moet zeggen dat ik niet bijster vaak op dievenpad ga, maar wat mij opviel was dat veel huizen, niet garant staat voor een grote buit. Grove street zijn vaak veel huizen, maar kom ik telkens met honkbal knuppels terug. Minder huizen, maar in dure wijkenlijkt mij een betere opbrengst te geven. Je hebt tenslote maar een nachtje de tijd, dus aan veel huizen heb je niet zoveel als je toch niet ieder huis kunt beroven. Maar wat betreft het verschil per nacht, denk dat dit gewoon is als in het echt ik vergeet ook niet elke nacht mijn deur te sluiten. EDIT: "CheatMaster" bedacht een net wat kortere uitleg... Bewerkt: 21 augustus 2005 door C. Johnson Reageren
Gunslinger Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Moet zeggen dat ik niet bijster vaak op dievenpad ga, maar wat mijopviel was dat veel huizen, niet garant staat voor een grote buit. Grove street zijn vaak veel huizen, maar kom ik telkens met honkbal knuppels terug. Minder huizen, maar in dure wijkenlijkt mij een betere opbrengst te geven. Je hebt tenslote maar een nachtje de tijd, dus aan veel huizen heb je niet zoveel als je toch niet ieder huis kunt beroven. Maar wat betreft het verschil per nacht, denk dat dit gewoon is als in het echt ik vergeet ook niet elke nacht mijn deur te sluiten. EDIT: "CheatMaster" bedacht een net wat kortere uitleg... Tip: Je kan 2 huizen die dicht bij elkaar staan opzoeken. Je gaat eerst naar huis 1. Dan naar huis 2. Daarna ga je weer terug naar huis 1. Alles staat er dan weer. Als je een dure wijk hebt kan je nog best wat verdienen in 1 nachtje. Probeer maar eens. Reageren
Tessa Geplaatst: 21 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Het zijn altijd weer TV,s Video,s stereo Apparatuur een magnetron in de keuken. een servies kun je nooit oppakken. In rijke huizen zijn het ook zulke apparaten maar ik weet niet of die nou ook meer waard zijn. en af en oe kom je een keer een wapen tegen voor jezelf Reageren
P-Jamma Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Het zijn altijd weer TV,s Video,s stereo Apparatuur een magnetron in de keuken.een servies kun je nooit oppakken. In rijke huizen zijn het ook zulke apparaten maar ik weet niet of die nou ook meer waard zijn. en af en oe kom je een keer een wapen tegen voor jezelf Volgens mij zijn de apparaten in dure huizen meer waard dan anders... Probeer ook het geld op te pakken dat je soms op de grond ziet liggen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.