Jump to content

RollerCoaster Tycoon 3 monitor probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Mijn broer heeft rct 3 langer geleden gekocht toen deed hij het goed.

Maar toen hadden we hem eraf geveegd.

En nu hebben we hem weer geinstallerd en nu doet hij het niet meer.Elke keer als ik het spel wil starten valt de monitor uit :ch: .

Kan iemand mij helpen.

alvast bedankt

Geplaatst:

Ik heb et spel ook, je hebt waarschijnlijk een te hoge grafische modus ingesteld.. Standaard staat hij op 'Laag' maar als je de eerste keer het spel start kun je het bv. veranderen naar extreem. Dat is te hoog en je computer kan het niet aan. Opnieuw installeren!

Geplaatst:
Opnieuw installeren en dan dit keer goed 

ik heb het goed geinstallerd

Het kan misschien ook komen doordat er een virus op je pc zit. Check je pc daar eens op. 

de virus scanner vind geen virussen

Ik heb et spel ook, je hebt waarschijnlijk een te hoge grafische modus ingesteld.. Standaard staat hij op 'Laag' maar als je de eerste keer het spel start kun je het bv. veranderen naar extreem. Dat is te hoog en je computer kan het niet aan. Opnieuw installeren!

Ik krijg het spel niet eens opgestart en ik heb het al vaker opnieuw geinstalleerd

ik kijk eens of het aan de kleuren ligt ofzo

• 5 weken later...
Geplaatst:

een beetje laat maar ik heb het spel ook toen hat ik het zelfde probleem maar ik heb hem op een ander account opgestart en hij deethet toen gewoon goed!

greetz bjorntju :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...