florian112 Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 ik kan de lowrider missie niet halen Reageren
Little Mister Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Welke missie bedoel je precies.. Het hoppen met de Lowrider? Of de Lowrider race? Meer details please. Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 (bewerkt) Je moet gewoon de pijltjes indrukken in het rondje. Blijven proberen en het komt wel . Bewerkt: 21 augustus 2005 door Tha CheatMaster Reageren
Barcelona Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 8boven 2beneden 4links 6rechts doe het niet te langzaam om of te snel kijk goed welke pijltje je moet indrukken en als je deze missie niet lukt moet je in de topic savegame aanvraag je savegame posten. Reageren
binco Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 als je het over high stakes low rider hebt dan moet je beter de broadway gebruiken de broadway rijdt niet egt zo hard maar het slipt niet veel in tegenstelling tot de blade als je de broadway gebruikt dan kun je wel makkelijk de race winnen Reageren
Giorgo Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Mijn tip is met de race neem de lowrider en ga hem eerst tuenen met 2x nitro en de race gebruik je geen nitro maar rij gewoon goed en op het laatste rechte stuk bij het strand gebruik je je niro Bij het hoppen doe het laat als het in beeld is dan druk je pas. Reageren
ViceAgent Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 We weten niet welke missie hij bedoelt, maar mijn tipZ: Race: Rij vooral niet TE hard, en begin ongeveer in het midden van de race met in te halen, gebruik NIET de handrem, want dan zul je in een slip raken. Challenge: Gewoon goed timen Reageren
ricardogta Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 of doe de auto vliegen als vliegtuigen dan vliegen ze weg en dan kan jij lekker rustig rijden (moet je bij alle races doen) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.