Jump to content

GTA:SA-LVC

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben een van de mappers van het GTA:SA-LVC team en ik heb hulp nodig met het maken van straten en huizen in het 3e eiland. Het eiland heeft de naam Capital City en is gebazeerd op Washington DC maar alleen kom ik niet ver...

Voor de sites PM me.

Bewerkt: door 007 RoadRunner
Geplaatst:

Op jullie site staat dat je al ( ik denk beta versie ) kan download, maar als je erop klikt zegt ie site kan niet gevonden worden.

Klopt dit, is ie nog niet klaar?

Maar voor de rest ziet jullie mod er mooi uit. ( goed werk ) :klap:

PS: ik ben geen admin ofzo maar als je een link plaats naar een andere site krijg je een warn.( ik denk niet dat je dat wilt dus daarom meld ik het even ) :N

Geplaatst:

kan je wat meer info geven waar je hem op maakt of je bv omdat de moomapper voor sa nog niet uit is met hem op vc bouwen begind etc.

1) Link is verwijdert en hij is nog niet klaar

2) Hij komt eerst voor gta vc dan voor sa als er goeie tools zijn

• 3 weken later...
Geplaatst:

Beta 0.08 komt bijna uit waarin Liberty City en Vice City zitten verbonden met een brug en geen LOD bugs meer.

--Teuntjuh, Mission Coder and Forum Admin of GTA: State of Liberty (Codename SA-LVC)--

Geplaatst:

Wanneer komt eigenlijk de SA versie uit?

Ik ben verbaasd dat het zo ontzettend snel gaat met jullie mod. Jullie vertoon goed werk :). Ik heb al zin om Vice / GTAIII & San andreas in èèn game te spelen :).

Ik ben ook benieuwd naar de extra's die Mc-Kay (volgens mij heet hij zo, verbeter me als ik het fout heb) noemde, zoals meerdere shops :).

Geplaatst:

Wanneer we de VC versie afhebben gaan we alles converteren en inderdaad komen er veel nieuwe features, en bestaande worden meer gebruikt. Beta 8 is uit, check GTAGarage voor de download!

Geplaatst:
:engel: das wel cool ik zal um gelijk downloadenis erg handig en met wie speel je dan in GTA III? en in VC??? ook met CJ? of met die andere zou cooler zijn als je metCJ overal kan cruisen
Geplaatst:

We maken een custom storyline met custom character, maar heel veel oude personages komen terug. Het speelt in 2005, de SA versie gaat in 2006 spelen.

Geplaatst:

Dat laatste is een min punt. :t

GTA is gewoon een reeks spellen dat gewoon niet in de 21 eeuw kan afspelen.

Dan is het gevoel weg.

Maja ik beslis niet. :sst:

Geplaatst:
Wanneer komt eigenlijk de SA versie uit?

Ik ben verbaasd dat het zo ontzettend snel gaat met jullie mod. Jullie vertoon goed werk :). Ik heb al zin om Vice / GTAIII & San andreas in èèn game te spelen :).

Ik ben ook benieuwd naar de extra's die Mc-Kay (volgens mij heet hij zo, verbeter me als ik het fout heb) noemde, zoals meerdere shops :).

Woohoo die mag ik er waarschinlijk allemaal lkkr in gaan zetten :puh: ach ja ook ik moet eerst wachten totdat het voor sa is :(

Geplaatst:

Waarom zou in godsnaam het gevoel weg zijn? In 2001 speelde GTA3 ook in 2001? What's the big deal? :{ Nou ja, het gaat toch in 2006 spelen, check het forum: http://publiclvc.e40.nl voor de storyline, het wordt een spel met een mafia-storyline.

Geplaatst:

Nou, we hoeven niet zo heel veel meer te doen, ik denk dat als we Capital Island en Waterfall Island erin hebben, dat we aan het coden kunnen beginnen.

maar Capital Island gaat noch wel even duren ben ik bang als ik geen modders meer krijg :-(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...