Gangsta Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Beste, ik heb vandaag een CD in mijn CD schijf gedaan. Het loopte plotseling vast, en ik kon de Cd er niet af halen. De lichten van de schijf die doen het niet, en de knopje waarmee ik de cdrom erin en eruit kan halen werkt ook niet. Ik weet niet of het aan de hardware ligt ofzo, maar ik heb het 'gecontroleerd' op fouten, maar ze zeggen dat er geen enkel fout is. Ik heb ook geprobeerd de CDrom vanuit de computer eruit te halen bij 'Deze computer', maar het lukte niet. De DVD schijf doet het wel. Ik heb ook de systeem gehersteld. Dat bracht geen succes op. Ik heb alles gedaan om het eruit te krijgen. Ojah.. ik heb ook mijn hele programmas verloren en documenten met de systeem herstel. Ik kan de systeem niet weer opnieuw herstellen om mijn bestanden terug te krijgen. Althans misschien, (dat jullie het weten). Is hier een oplossing voor, (1. om de cdrom eruit te krijgen. 2. om mijn bestanden terug te krijgen.) Alvast bedankt! M.V.G. Gangsta, Reageren
T@rget Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Ik denk dat de voeding er uit is gevallen je moet wel zeker weten dat je weet wat je doet voordat je je voedding er opnieuw aan gaat doen Reageren
Gangsta Geplaatst: 21 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Probleem is gefixt. Er zat een klein gaatje waar je bijvoorbeeld een rechte paperclip erin moet doen. Dan gaat de schijf gewoon open. Nu heb ik nog andere problemen. Reageren
Froop Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Nu heb ik nog andere problemen. Vertel op. Anders kan niemand je helpen. Reageren
Johan O. Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 Beste,ik heb vandaag een CD in mijn CD schijf gedaan. Het loopte plotseling vast, en ik kon de Cd er niet af halen. De lichten van de schijf die doen het niet, en de knopje waarmee ik de cdrom erin en eruit kan halen werkt ook niet. Ik weet niet of het aan de hardware ligt ofzo, maar ik heb het 'gecontroleerd' op fouten, maar ze zeggen dat er geen enkel fout is. Ik heb ook geprobeerd de CDrom vanuit de computer eruit te halen bij 'Deze computer', maar het lukte niet. De DVD schijf doet het wel. Ik heb ook de systeem gehersteld. Dat bracht geen succes op. Ik heb alles gedaan om het eruit te krijgen. Ojah.. ik heb ook mijn hele programmas verloren en documenten met de systeem herstel. Ik kan de systeem niet weer opnieuw herstellen om mijn bestanden terug te krijgen. Althans misschien, (dat jullie het weten). Is hier een oplossing voor, (1. om de cdrom eruit te krijgen. 2. om mijn bestanden terug te krijgen. ) Alvast bedankt! M.V.G. Gangsta, hey froop lees jij et bericht wel ? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 Om te proberen om je CD eruit te krijgen zou je dit kunnen doen: Als je naar de CD Drive kijkt zie je als het goed is ergens een heel klein gaatje. Neem een naald of iets anders langs en duns dat erin kan en ga er met die naald in en druk zolang tot je niet meer verder kan. Als het goed is zou je CD laatje nu open moeten gaan. Als dit niet het geval is dan ligt de voeding van je CD drive eruit zoals T@rget al zei. Reageren
Ken-D Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 Je bent iets te laat met het antwoordden van de CD Drive vraag Jorge F. Maar om even on-topic te blijven. Kun je niet weer terug naar de dag dat je systeemherstel had gedaan hem daar weer terug herstellen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.