kidcool Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 nouw ik graak niet verder in de derde les tips en cheats zijn welkom ook voor de verdere lessen school auto --- gedaan boot --- gedaan moto --- gedaan vliegtuig --- nog niet ik haat vliegen ps als je me save game moet hebben moet je het maar zeggen als je effe die vlegtuig missies wilt uitgamen Reageren
Dri3s Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Als je wil dat iemand anders je missie doet, dan kan je hem plaatsen in het Save-Game aanvraag Topic. Je kan anders de cheat 'Slomere gameplay' gebruiken. Dan gaat alles trager en kan je veel rustiger vliegen. Je kan ook een in de Walkthrough kijken of de zoekfunctie gebruiken. Reageren
kidcool Geplaatst: 21 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 ik vind daat de walktrough van de scholen een beetje meer uitgebreid kan meer tips ofzo Reageren
Elso Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 (bewerkt) blijven proberen en oefenen tip voor als je deze nog niet wist:als je door de 1e corena bent gevlogen hoef je geen gas meer in te drukken.(bij ps2 is dat x pc wet ik niet )dus kun je je meer concentreren op het sturen van het vliegtuig. Bewerkt: 21 augustus 2005 door Elso Reageren
kaaskoekje Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 @ Kidcool, ik ken het probleem. Ik zit er zelf ook mee. Ik ben nu bij de 3de (?) missie ervan. Nahh, ik ben er maar mee gekapt en ging extra dinge doen zoals daten en export/ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.