rocky91 Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Wat moet je doen om de import en export missie's te voltooien? Moet je daarvoor missie's gedaan hebben? Waar is dat? Reageren
Dri3s Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Je kan importeren/exporteren wanneer je de 3de missie van Wang Cars hebt uitgespeeld. Wang Cars kan je kopen wanneer je de Driving School en de laatste missie uit SF hebt voltooid. Exporteren (verkopen): Er zijn 3 lijsten met telkens 10 auto’s die je kunt exporteren. Als je een auto gevonden hebt voor de export zet je die bij de kraan, ga je in de kraan (in het rood marker staan bij de kraan) en zet je de auto op het schip in het rode marker. Importeren (kopen): Je gaat voor het krijtbord staan, drukt op de actie toets en je selecteert de auto die je wilt kopen. Je kan alle auto die je exporteert ook importeren en er zijn 6 bonusauto’s. Op elke dag kan je andere auto’s importeren. De afkorting van de dag staat onderaan op het kadertje waar je muscles, stamina, … staan. Hier kan je zien op welke dag je welke auto kan importeren en hoeveel ze kosten. Locatie Im/Export (het bovenste bolletje is het krijtbord (lijsten) en de onderste is de kraan). Locatie Driving School (het bolletje in SF) Locatie Wang Cars Je kan ook hier eens een kijkje nemen. Reageren
kaaskoekje Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Exporteren is echt heel handig, je kan lkkr verdienden. Dat betekend dus, veel huizen en guns! Met exporteren kan je trouwens ook gewoon op die trap van de boot met je voertuig rijden, dat gaat veel sneller.. Reageren
spikeT Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 Met exporteren kan je trouwens ook gewoon op die trap van de boot met je voertuig rijden, dat gaat veel sneller.. is het niet zo dat je auto minder waard is in verhouding met de beschadiging? greetz Reageren
rick15465 Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 Met exporteren kan je trouwens ook gewoon op die trap van de boot met je voertuig rijden, dat gaat veel sneller.. is het niet zo dat je auto minder waard is in verhouding met de beschadiging? greetz nee bij mij niet je krijgt gewoon het volledige bedrag Reageren
Froodooo Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 Nee, het maakt niet uit hoe je de auto levert, als hij maar niet ontploft natuurlijk. Reageren
grove member Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 ik kreeg het meeste geld bij de cheetah en infernus Reageren
Dri3s Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 ik kreeg het meeste geld bij de cheetah en infernus Bij de Cheetah en Super GT krijg je het meest, het staat allemaal in de walkthrough bij Export. Reageren
spikeT Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 tiens tiens, ik heb bij export voor ne auto (k weet niemeer welke) een bedrag gekregen van $17523 ofzo. dus daarmee dacht ik dat er schade vanaf geteld werd. De auto was al aan het dompen, daarmee. is er nog een andere reden voor minder geld te krijgen bij een export? op de Walktrough zie k allemaal ronde bedragen staan. Reageren
Dri3s Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 tiens tiens, ik heb bij export voor ne auto (k weet niemeer welke) een bedrag gekregen van $17523 ofzo. dus daarmee dacht ik dat er schade vanaf geteld werd. De auto was al aan het dompen, daarmee. is er nog een andere reden voor minder geld te krijgen bij een export? op de Walktrough zie k allemaal ronde bedragen staan. Als je nu minder geld krijgt bij een beschadigde auto weet ik niet zeker, maar ik denk van wel want bij mij zijn het bijna ook nooit ronde bedragen. En ik zou geen andere reden weten waarom je minder geld krijgt (er is er waarschijnlijk geen). Reageren
Big Boss Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 Je krijgt dus minder geld als de auto beschadigd is, want ik kwam ooit eens met een niet-beschadigde auto aan, en toen kreeg ik het volle (ronde) bedrag. PS Ik rij alleen met brommers die trappen op. Reageren
spikeT Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 dus een bezoekje aan de pay&spray loont zeker de moeite voor je hem exporteert !! Reageren
Big Boss Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 Nee hoor, ik verspil daar geen geld aan! Eerst de auto/moto in CJ's garage zetten, de garagedeur sluit, ga er teug voor staan, de poort gaat open... en voila, auto/moto gemaakt! Rij daarna via de spoorrails naar de docks.(snelste en makkelijkste manier) Reageren
kidcool Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 het is wel irrie dat je zover achter je auto's moet (leve de jetpack) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.