Gino Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Ik wil dus dat tommy cj met conrows word Nou heb ik dus conrows.dff gekregen Ik open img tool en verander player.dff in player_orig.dff conrows.dff hernoem ik naar player.dff Ik sluit IMG Tool Als ik dan Vice City begin heeft Tommy gewoon zijn normale skin dat bloesje weet iemand wat ik hier verkeert doe ? Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Ja CJ en tommy zijn heel anders Reageren
gangster28 Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 die conrows.dff is een deel van het hoofd van cj en tommy is een geheel en die conrows.dff heb je ook niet kunnen openen of wel soms? Reageren
Gino Geplaatst: 21 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Ik heb het niet geporbeerd ik wist dat niet .. Hoe kan ik dan de CJ Skin Met Conrows krijgen ? Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 het is haast niet mogelijk. Met de trial van zmodeler kan je geen dff file importeren. Dus het enige is gewoon de texture veranderen. Reageren
Wauzie Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 Het is wel mogelijk, met 3ds max. Er zijn een aantal DFF plugins voor beschikbaar die zijn gemaakt door Kam. Reageren
JelleVD Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 (bewerkt) je kunt van andere sites ook player models van o.a CJ downloaden.dat is misschien handiger.(ik heb zelf ook zo'n player model van CJ gehad en die werkte prima!) Bewerkt: 6 september 2005 door jellevd Reageren
Big-Bear Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Doe het met Zmodeler 1,07, daar kan je .dff mee importen, alleen helaas van vice, valt te proberen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.