Jump to content

gebied overnemen

Recommended Posts

Geplaatst:

kan een vijandelijke gang joun gebied nog steeds overnemen als ze geen gebied meer hebben doordat jij dat hebt overgenomen?

of bestaat de gang dan niet meer? :puh:

Geplaatst:

nee je kan dan niet meer aangevallen worden. als je ze allemaal heb kan je ze ook niet meer kwijt raken. dus kan je lekker rustig met je vriendinnen door LS rijden :puh:

Geplaatst:

En die Gang bestaan dan ook inderdaad niet meer je ziet ze niet meer in LS alleen soms is in SF bij een verborgen gebied(dit is niet nodig voor gebieden 100% te halen)

Geplaatst:
En die Gang bestaan dan ook inderdaad niet meer je ziet ze niet meer in LS alleen soms is in SF bij een verborgen gebied(dit is niet nodig voor gebieden 100% te halen)

waar in sf is dat dan? :?

Geplaatst:

Tja dit is overal en bij iedreen verschillend bij de kanten van Ocen Flats en bij het ziekenhuis in SF en Hashbury zag ik een paar gangs(paaarse) k schoot ze neer en kreeg ineens een gang war en dit is maar 1fase en je krijgt een heel groot stuk van 5cm op 5cm in 1 keer cruise wat rond in SF en je ziet wel wat gangs(alleen de paarse kan je gang wars doen in SF)

Geplaatst:

Maar je kan het nog wel kwijt raken, als je met van die luitjes die nog aan het rondlopen van die gangs gaat vechten en je verliest, verlies je je stukje grond wel.

Geplaatst: (bewerkt)

Maar MCLaw zegt dat het dat grote stuk is neem dan nog snel de bootschool over linksvanboven in de hoek naast de Golden Gate Bridge en dan heb je alle sdan kunnen ze het niet meer overnemen.

btw:Iedereen zegt dat er rode en blauwe terroties ,zijn maar ik heb er alleen paarse en groene op mijn schermpje.

Bewerkt: door Giorgo
Geplaatst:
btw:Iedereen zegt dat er rode en blauwe terroties ,zijn maar ik heb er alleen paarse en groene op mijn schermpje.

Je hebt ook geel/orangje gebieden van de Los Santos Vagos. ;)

Geplaatst:

Ja ik heb er in totaal:gele,paarse en groene maar op een site en iemand hier zei het ook eens waren er ook:rode,witte,blauwe,oranje,bruine..

Geplaatst: (bewerkt)

en ik heb een stuk van de ballas afgenomen en de stoep van een straat is nog steeds paars en ik zie daar nooit paar ballas en bij de motel waar je binnenkan voor een missie in los santos die vakje is paars maar zie nooit ballas om gangwarz te starten

Gta1.gif

zoals deze maar dan mijn naam erop en deze heb ik gewoon van het web

Bewerkt: door grove member
Geplaatst:

tijdens een gang war stond er een keer: 'get back to the war zone' ofzo iets. en toen bleef ik te lang weg van het gebied en toen stond er:'you fled the fight. poor show' en dat gebied werd toen grijs, maar geen kleur van een gang. kan je dat gebied dan nog overnemen?

Geplaatst:

Op een gegeven moment moet je gangwars gaan doen, maar daarna ga je weg uit Los Santos.

Kun je later nog een keer die gebieden veroveren verder in het spel? (ben nu al 3 uur bezig met die %^#$%#vliegschool)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...