Froop Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Ik wou dus binnenkort een msn emoticon pack maken die je zelf kan toevoegen. Mijn vraag is of iemand hier ervaring mee heeft en anderen ze gebruikt. Ik wou ze namelijk zelf op internet verspreiden. Dus, heeft iemand hier een mening over? Reageren
Slimm Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Ik neem aan dat als je dit onderneemt, dat je wel weet hoe je ze moet maken. Zo niet; Tutorial Aanvraag Topic. Het gaat over het maken van zo'n pack dus, Moved To Computer Forum Reageren
Froop Geplaatst: 21 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Nou, het is eigenlijk wat mensen ervan vinden om ze zelf te maken. En/of als je ze op internet verspreidt. Reageren
bjorn13 Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 Ik weet niet of je hier wat aan hebt of zo maar ik zat wat te klote op internet en ik kwam ineens dit tegen =>(klik hier) Reageren
Froop Geplaatst: 22 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 Ik ben nou al bezig. Er komen ook van die tekst dingen erin zoals ja en nee. Alleen de randen worden een beetje achthoekig. Weet iemand daar iets tegen? Reageren
T@rget Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 zo zijn de emoticons helaas ondworpen dat kun je moeilijk veranderen je kan wel een witte achtergrond nemen dan zie je het niet Reageren
Froop Geplaatst: 22 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 Ik laat er alvast 3 zien. Ze zijn niet echt leuk ofzo, maar ik ben nog volop bezig. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 zijn die niet te groot voor MSN ? of zijn de in delen gemaakt :o Reageren
Froop Geplaatst: 22 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 Bij mij zijn ze niet te groot. En voor mensen die ze ook zelf willen maken, sla ze op als .gif. Reageren
T@rget Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 is de maximaale groote Reageren
Froop Geplaatst: 22 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 Ik heb dus het eerste deel af. Ze zijn nog niet perfect, maar dat gebeurt later wel. Froop's emo pack v 1.0 Reageren
Kraay Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 Zoals je zelf al zegt zijn ze niet perfect. Maar toch vind ik ze mooi gemaakt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.