NickDrake Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 (bewerkt) super crime city,aanmeld topic het is een soort systeem als GTI,ook met kavels wat zoeken we nog moddelers(huizen maken enzo) artworkmaker(voorlopig ook niet meer nodig) een missiemaker(voorlopig niet meer nodig) een ideenmaker(1 iemand die haalbare ideen maakt automaker(iemand dat goed auto's kan maken) hier is een prentje met de kavels binnenkort edit ik wie al welke kavel(s) heeft medewerkers pokearno zjos zjos zijn broer only gino(misschien ??) rick_mense wiepie spike madd dog kavels hier verschijnen de verhuurde kavels,wil je een kavel die hier niet bijstaat,dat kan anders niet 12=rick_mense 18=rick_mense 20=pokearno 30=pokearno 19=pokearno(politieburea) 5=zjos 11=jos 21=wiepie 31=wiepie Bewerkt: 24 augustus 2005 door pokearno Reageren
Wiepie Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 (bewerkt) ik zou graag mee willen werken, ik kan goed logo's met photshop maken, kan ook wel een beetje moddelen, ben nog maar een beginner, maar ik weet wel hoe het moet. [EDIT] Model in sketchup: Model in 3DS Max 7: Model in Zmodeler: Simpel logo in photoshop: [EDIT 2] Ik zou kavel 21 wel willen. Bewerkt: 22 augustus 2005 door Wiepie Reageren
gangster28 Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 ziet er wel mooi uit maar heb je al een eiland? Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 ik zou graag mee willen werken, ik kan goed logo's met photshop maken, kan ook wel een beetje moddelen, ben nog maar een beginner, maar ik weet wel hoe het moet. Ja je mag meehelpen wiepie En dat logo ziet er mooi uit. Voor meer info check de pm Reageren
NickDrake Geplaatst: 22 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 @ wipie ,je mag modelen ,niet het artwork maken,ik vond je creatie niet echt geweldig,edit je bericht en schrijf welke kavel je wilt Reageren
Wiepie Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 @ wipie ,je mag modelen ,niet het artwork maken,ik vond je creatie niet echt geweldig,edit je bericht en schrijf welke kavel je wilt ja dat logo heb ik snel in elkaar gezet, ik kan als je wil een mooiere maken... Reageren
Jozz Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 (bewerkt) ik zou graag mee willen werken, ik kan goed logo's met photshop maken, kan ook wel een beetje moddelen, ben nog maar een beginner, maar ik weet wel hoe het moet.[EDIT] Model in sketchup:-weg- Model in 3DS Max 7: -weg- Model in Zmodeler: -weg- Simpel logo in photoshop: -weg- [EDIT 2] Ik zou kavel 21 wel willen. dat huis ziet er goed uit Bewerkt: 22 augustus 2005 door Wauzie Reageren
Wiepie Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 ik zou graag mee willen werken, ik kan goed logo's met photshop maken, kan ook wel een beetje moddelen, ben nog maar een beginner, maar ik weet wel hoe het moet.[EDIT] Model in sketchup: Model in 3DS Max 7: Model in Zmodeler: Simpel logo in photoshop: [EDIT 2] Ik zou kavel 21 wel willen. dat huis ziet er goed uit Bedankt! Reageren
spike007_88 Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 hooi ik kan wel okeej logos maken en ik heb een leuke fantasie die ik eventueel wel kan geebruuken voor missies die haal baar zijn dan hé zwaaien.gif SPIKE!! ow en uh srry van de nieuwe topic pokerarno Reageren
NickDrake Geplaatst: 23 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 (bewerkt) laat is een goede screen zien dan mag je miss het artwork doen edit:je mag nu missionscripten Bewerkt: 23 augustus 2005 door pokearno Reageren
Jorge_F Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 Vraagje: wie maakt het eiland? Want een eiland maken kan nog best lastig zijn, en zonder eiland komen jullie nergens . Reageren
Achille Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 (bewerkt) ik denk niet dat dit zal lukken maja ik vind het logo maar lelijk ik kan veel beter maken kijk ff snel gemaakt: Bewerkt: 24 augustus 2005 door Mad Dogg Reageren
Jozz Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 dat logo is niet zo heel slecht hoor Reageren
NickDrake Geplaatst: 24 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 ik vindt je logo best goed,zie profiel voor msn ,en dan als we een logo van het een of ander nodig hebben weet ik je te vinden ik vindt het logo best goed,maar liefst zou ik een kleiner logo hebben P.S. ik heb ook nog naar je een pm gestuurd Reageren
Achille Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 ik heb je toegevoegd maar je bent nooit online8-) en het logo kan ik verkleinen maar ik d8 dat je het in het begin scherm van san andreas wou hebben;) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.