Bradley H. Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 Hallo, 1.- Voor welke GTA versie is deze mod ? VC> Waarom koppelen jullie niet samen met Future Of Vice ? SA> Waarom komen de goeie modellers niet naar GTI ? @ MADD DOGG, Ziet er goed uit, aleen is dit geen logo maar een wallpaper of loadscreen. Logo's zijn kleiner en vergelijkbaar met de icoontjes op je bureaublad. @ pokearno Wat zijn jou ervaringen met modden ? @crew SCC suc6 als het beter gaat, maar ik zie hierniet veel in Bradley Hofmans. Reageren
NickDrake Geplaatst: 25 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 Hallo,1.- Voor welke GTA versie is deze mod ? VC> Waarom koppelen jullie niet samen met Future Of Vice ? SA> Waarom komen de goeie modellers niet naar GTI ? @ pokearno Wat zijn jou ervaringen met modden ? @crew SCC suc6 als het beter gaat, maar ik zie hierniet veel in dit is voor vice city ik kan wel goede gebouwen met skechtup maken maar ik denk(weet wel zeker)dat the future of vice ons niet nodig heeft P.S. je moet alleen het eiland ,niet de bruggen,alvast bedankt Reageren
Big-Bear Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 Inderdaad, ik vind het helmaal niet bij ons thema passen (future of vice dan) en ook heb ik geen zin ins skethup modellers, en hebben jullie wel mapping ervaring net zoals bradley zie ik er nie veel in Reageren
Bradley H. Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 Jullie moeten gewoon aanpassen, jullie zijn niet met veel, en de ervaringen liggen ook laag. Daarintegen komt elke ervaren modder op GTI af, het GTI Team is samengestelt uit perfecte 3Dmax modelleres en scripters die we dus echt niet kunnen missen. Als jullie schijden dan maken jullie het jezelf moeilijk, omdat de ervaringen dan ook scheiden. Soms draait het bij de modders gewoon om het ''leaderschap'', dit slaat werkelijk nergens op, als ik kijk naar mijn team en mijn leaderschap, heeft ieder lid netzoveel rechten als ik, aleen ben ik het die het regelt. Want wat is een leader zonder members ? niks..., Dus raadt maar wat er gaat gebeuren als er meerdere projecten tegelijkertijd komen... Jullie doen maar wat jullie het beste lijkt , FOV heeft in iedergeval al een eiland, deze mod niet, En nee een eiland kan je niet maken met sketchup, daarvoro moet je een ervaren 3Dstudio modeller voor zijn... ---------- Dit bericht werdt medemogelijk gemaakt door : Bradley Hofmans Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 Hey ik snap best dat jullie vinden dat we moeten stopen of samenwerken met the future of vice of mee moeten helpen aan Gti Maar ik zou niet aangenomen worden bij Gti omdat ik nog niet ervaren genoeg ben met Studio 3d max. Hetzelfde geld voor Future Of Vice. Ik ben wel bezig om met 3d max te leren werken. Maar je moet ook ergens beginnen ( en niet meteen heel moeilijk ) Dus daarom Help ik mee aan Super crime city wat makkelijker is omdat je met sketchup mag werken. Snapje? Dus ik hoop dat Super crime city nog wel doorgaat, en anders is het jammer. Vriendelijke Groet Rick_Mense Reageren
Big-Bear Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 Ehhmm, Bradley, GTI heeft hele goede modelers, maar wij zijn ook niet slegt, en gebruiken geen GTI, wij hebben, al veel bereikt, en leuk werk geleverd, maar sketchupers heb ik geen zin in, Wat wij meer nodig hebben, zijn 3ds modellers, die een beetje ervaring hebben, SCM-ers en mappers, en textureders Dus we gaan niet samen, dus geen gepraat hier over Reageren
NickDrake Geplaatst: 27 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 rick en big bear hebben gelijk maar al zou the future of vice dit willen,wij werken toch liever apart voor gti zijn we niet goed genoeg super crime city is meer iets voor degene die niet met future of vice en/of gti mogen meewerken,we geven iets minder goede moddelers een kans Reageren
NickDrake Geplaatst: 28 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 (bewerkt) we zoeken nog steeds moddelers die kavels willen huren zie forum voor meer info er is nu ook een forum hier kan je aanmelden +werk laten zien super crime city forum Bewerkt: 28 augustus 2005 door pokearno Reageren
Big-Bear Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 Ik ga een eiland voor jullie maken, maar ik zal het niet krijgen in jullie vorm, dats voor mij te moeilijk, in de bijlage de screen van t eiland zonder, textures, dat witte stipje, is tommy, dus zo kan je kijken hoe groot het is Met het mappen, zet je hem zo dat je het alleen het hobelige gedeelte ziet, dus niet dat helemaal platte De screen: Reageren
Jorge_F Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 Ik ga een eiland voor jullie maken, maar ik zal het niet krijgen in jullie vorm, dats voor mij te moeilijk, in de bijlage de screen van t eiland zonder, textures, dat witte stipje, is tommy, dus zo kan je kijken hoe groot het isMet het mappen, zet je hem zo dat je het alleen het hobelige gedeelte ziet, dus niet dat helemaal platte De screen: Sorry dat ik het zeg Big Bear, maar het ziet er niet echt mooi uit :$. Die helling is veels te stijl en bovendien is het handiger om eerst je wegennetwerk te maken en daartussen het land erin te zetten. Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 Big bear inieder geval bedankt dat je ons helpt. Ik ga niet over hoe het eiland moet worden daarvoor moet je bij pokearno zijn. Ik ben in ieder geval blij dat iemand het eiland maakt Reageren
Big-Bear Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 (bewerkt) Tja ik kan niet bter, het wegennet, ga ik niet doen, dat is nix voor mij, ik zelf vind hem ook nie mooi jorge , maar het is hun keuze Hier is hij helemaal getextuurd, ik heb geen overgang gemaakt :$ Bewerkt: 28 augustus 2005 door Big Bear Reageren
Jorge_F Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 Tja ik kan niet bter, het wegennet, ga ik niet doen, dat is nix voor mij, ik zelf vind hem ook nie mooi jorge, maar het is hun keuze Ik snap je, ik wil je niet afkraken hoor . Maar dit bedoel ik als wegennet: Eerst heb ik de weg zelf gemaakt, daarna heb ik het gras enzo erbij gedaan. Zo blijft de weg recht en kan je daarom heen de grond verhogen en verlagen . Met gras ziet het er zo uit: Je moet er gewoon mee experimenteren, ik begin nu eindelijk een beetje te leren hoe je een mooi eiland maakt . Helaas ken ik ook nog lang niet alle geheimen van een eiland maken . Reageren
NickDrake Geplaatst: 28 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 sorry big bear maar we hebben liever ons eiland ... en bradley ging (als hij tijd heeft) dit voor ons doen maar toch bedankt,miss wil je gewoon meewerken Reageren
Big-Bear Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 nee daar heb ik geen zin in, lijkt me geen leuk onderwerp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.