matt13080 Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 ik ben bezig met ik ben bij house party en dan staat er dat ik nieuwe kleren moet kopen en naar de kapper moet gaan ik doe dat dan maar ik weet niet waar ik nou heen moet Reageren
Dri3s Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 Dan moet je gewoon naar het huis van OG Loc gaan in Grove Street. Naar de kapper gaan en kleding kopen is niet verplicht. Je kan ook eerst nog een andere missie doen vooralleer je naar OG gaat. Reageren
rick15465 Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 en koop ook een paar goie gfeweren en bodyarmor want daarna in die missie komt er een gevecht Reageren
love the gang Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 en koop ook een paar goie gfeweren en bodyarmor want daarna in die missie komt er een gevecht een gevecht met de balleas namelijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.