martYn Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 (bewerkt) Heey mensen, Ik ben zelf eens aan het klooien geweest om oorbellen bij CJ erin te krijgen. En ik vind zelf dat het opzich wel goed gelukt is. Kijk de screens hieronder maar Je kunt de .txd file hier downloaden, of als je de grotere versie wilt, klik dan hier. Dan alleen het bestand vervangen met IMG-tool en klaar. Greets, Martijn Bewerkt: 24 september 2005 door martYn Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 Het is opzich wel leuk maar niet heel gedetailleerd. Als je hem online wilt moet je hem uploeden bij rapidshare http://ul1.rapidshare.de/cgi-bin/upload.cgi Reageren
martYn Geplaatst: 22 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 Oke bedankt. Alleen dat is wel zo ja, alleen het is zo'n klein dingetje, dat is best moeilijk om hem gedetailleerd te krijgen. Ik kan wel proberen een "grote" oorbel te verkleinen, maar ik denk dat je dan ongeveer hetzelfde effect krijgt. Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 Oke bedankt.Alleen dat is wel zo ja, alleen het is zo'n klein dingetje, dat is best moeilijk om hem gedetailleerd te krijgen. Ik kan wel proberen een "grote" oorbel te verkleinen, maar ik denk dat je dan ongeveer hetzelfde effect krijgt. Ik bedoelde niet dat ie niet mooi is ofzo. Maar hoe heb je het nu dan gedaan? gewoon een zilveren stip gezet? Ik zou het proberen met een echte oorbel en die verkleinen Reageren
martYn Geplaatst: 22 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 (bewerkt) Nee, geen zilveren stip in gezet. Gewoon een kleine oorbel nog meer verkleind. Zie hier onder zoals ie nu is. En nu heb ik een grotere oorbel ook wat verkleind, zie hier: Weet nog niet hoe ie er in het spel uitziet. Ga ik zo eens proberen. EDIT: Zo ziet de nieuwe er in het spel uit. Ook niet echt gedetailleerd. En beter kan ik het zelf niet maken helaas. Zet hem zo online. Kunnen jullie kiezen voor de kleine of grote versie. Bewerkt: 22 augustus 2005 door martYn Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 Ziet er wel iets anders uit. Maar je had toch gelijk het is maar een klein dingetje. En het heefd geen eigen vorm(zit gewoon op de oor). Toch is het wel grappig Reageren
martYn Geplaatst: 22 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 Ja dat is inderdaad wel jammer. Maar weet niet of je het wel eigenlijk een eigen vorm kan geven? Dat zou natuurlijk wel mooier zijn. Maar het is wel grappig ja. als je gewoon het spel normaal speelt zonder echt van heel dichtbij en precies te kijken. Lijkt ie gewoon "echt" en ziet het er wel goed uit. Reageren
Gino Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 Mischien dat je beter met Zmodeller ofso nog die steentjes kan maken .. Want nu ziet het er zo plat uit maar leuk bedacht 8 Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 Mooi bedacht! Een 8/10. Zou het niet beter zijn om hem maar 1 oorbel te geven? Reageren
martYn Geplaatst: 23 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 Bedankt Maar volgensmij kan dat niet. Je kan de oorbel zegmaar op één oor "plakken" (zoals je op de foto kan zien) en dan komt hij automatisch op allebei de oren. Reageren
Wiepie Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Ik wou altijd al graag dat mijn CJ oorbellen kreeg en nu kan het! Mijn complimenten. Reageren
Achille Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 je link is dood... ik wil graag weten welke file je veranderd want dan maak ik er zelf ook wel 1 *Tip: als je het plaatje van CJ's hoofd 2 keer zo groter maakt ziet het er wat mooier uit en ingame is het hoofd gewoon het zelfde ik wil er ook best wel een paar maken maar moet ik wel even weten welk txd file het is.. Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Ik weet het niet zeker meer maar volgens mij ( uit mijn hoofd ) heet hij CJhead.txd Of in ieder geval met CJ en head erin. Reageren
Achille Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 ok bedankt ik doe met 1 kapsel (cornrows.txd) ik heb de ogen wat bruinder gemaakt (en wat witter) ik had eerst blauw maar dat was lelijk hij heeft nu zon baardja vanaf zijn bakkebaard tot ze snor alleen de oorbellen zijn langwerpig maja het is ook nog niet klaar he Reageren
martYn Geplaatst: 24 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2005 De link werkt zojuist weer, en ik heb het kapsel groovecut.txd gebruik, uiteraard kun je je eigen favo kapsel nemen en de oorbel er daar bij doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.