W3sl3y Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 (bewerkt) Weet iemand waar dit gebouw (zie bijlage) voor dient? Want er is nooit iemand en er staat ook geen bord bij. Ik kan SA op dit moment nu niet spelen maar volgens mij is het dit gebouw. Bewerkt: 22 augustus 2005 door W3sl3y Reageren
Mark B. Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 dat is toch een ziekenhuis?? Reageren
Big Boss Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 Is dat niet dat gebouw vanwaar dat lange 'Unique Jump'-pad vertrekt? Die jump over de rivier. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 Ik ben even gaan kijken, maar volgens mij heeft dit gebouw gewoon geen nut. Het is een heel kaal gebouw, met idd geen bord erbij of iets dergelijks. Misschien hadden ze bij R* gewoon zin om daar een gebouw neer te zetten... Maar volgens mij heeft het dus geen functie. Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 ik weet bijna 100 procent zeker welk gebouw dta is, das dat weg restorant, als je op de goede menier op stijgt op je prive vliegveld, kom je er over heen Reageren
Gunslinger Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 ik weet bijna 100 procent zeker welk gebouw dta is, das dat weg restorant, als je op de goede menier op stijgt op je prive vliegveld, kom je er over heen Je vliegt er idd boven als je opstijgt, maar het ziet er niet echt uit als een restaurant vind ik. Je kan er ook niet in. PS: Je sig mag maximaal 100 pixels hoog bij 500 pixels breed zijn. Die van jou is te groot. Reageren
W3sl3y Geplaatst: 22 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 Er staat nooit een auto op het parkeer terein. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.