Trax Geplaatst: 16 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2004 Ik heb deze screenshot gevonden: CJ wordt hier door 4 agenten en een helikopter achtervolgd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 16 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2004 sorry steven maar die is oud! maar hij is wel geinig die screenshot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 16 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2004 Hmm, had 'm nog nooit gezien :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 16 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2004 sorry steven maar die is oud!maar hij is wel geinig die screenshot Geen een screenshot is oud! Het is inderdaad een mooi screenshot. Het zoeklicht van de helicopter. Echt mooi gemaakt. :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 16 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2004 hij zit bij de 22 nieuwe screenshots Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 16 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2004 Mooie screenshot. Alleen, ik had hem ook nog nooit gezien! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 16 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2004 zoeke he maar ik meot eerlijk zijn,deze schreenshot is ook om van te smullen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
samus (gast) Geplaatst: 23 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2004 ik kan hem niet zien maar volgens mij gaat het over die met de vr8wagen of wat het ook was dat door een helicopter in de 'spotlights' word gezet, toch? anyway die vind ik zo'n beetje het mooist Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 23 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2004 nee dit is een andere Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.