Jump to content

Iets ontdekt! Raar.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Ik was gisteren SA aan 't spelen tot ik tot deze ontdekking kwam:

Benodigd:

Politieauto

Towtruck

Ga in een politieauto zitten, en doe de sirenes aan.Stap nu uit.(je hoort de sirenes nu niet meer)Ga nu in de Towtruck zitten en til de politiewagen op.Vanaf dat de haak van de Towtruck de politieauto raakt zul je de sirenes terug horen, terweil er eigenlijk niemand in de auto zit.Als je dan uit de Towtruck stapt, zul je de sirenes nog steeds horen.

Probeer het maar!

suc6

Geplaatst:
Ga in een politieauto zitten, en doe de sirenes aan.Stap nu uit.(je hoort de sirenes nu niet meer)Ga nu in de Towtruck zitten en til de politiewagen op.Vanaf dat de haak van de Towtruck de politieauto raakt zul je de sirenes terug horen, terweil er eigenlijk niemand in de auto zit.Als je dan uit de Towtruck stapt, zul je de sirenes nog steeds horen.

Het is niet alleen bij een politieauto maar ook bij de ziekenwagen en de brandweerwagen. En het werk ook als je het met de tractor doe ipv de Towtruck.

Ik had dit een tijdje geleden ook ontdekt. :D

Geplaatst:

pardon :schater:

jouwe post slaaat ook op nergens :D

en nu on topic +> ik wist niet, want ik wist niet dat dit kon en nooit zin om met die takelwagen te spelen :puh: ben iets liefst met stoere jeep zoals Ford F150 en ook met sportwagens zoals Ford falcon (speel heel erg graag met mods :D in gta sa)

Geplaatst:

Grappig, dit wist ik nog niet, het is wel handig voor mijn film die ik ooit wil maken. Bedankt _O_

Maar hoort dit niet in het glitches en bugs topic?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...