colinkayser Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 eej is er een een mod of patch dat gta sa nederlands is??????????? Reageren
Big Boss Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 Naar mijn weten (nog) niet. Reageren
Big Boss Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 (bewerkt) Naar mijn weten (nog) niet. PS welkom op het forum Edit: oeps! ging iets fout! kan iemand die eerste even verwijderen? Bewerkt: 22 augustus 2005 door GTA-lover Reageren
colinkayser Geplaatst: 22 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 jammer want hier bij http://www.gtagames.nl/home/download.php?view.268 zegt daaronder die meestervalentino dat hij em wel heeft Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 Dan stuur je die meestervalentino een email (of pm) of hij die mod naar jou wil sturen met de mail (of via MSN) Reageren
MichelDJK Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 is er geen code om een missie te winnen, ik zit vast bij de vliegbasis met dat helicoptertje, Reageren
Dri3s Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 is er geen code om een missie te winnen, ik zit vast bij de vliegbasis met dat helicoptertje, Welkom op het forum, Er is geen cheat voor een missie over te slaan. Als het echt niet lukt plaats je save-game dan in het save-game aanvraag topic. En in het vervolg on-topic blijven aub (dit betekend dat je niet van het onderwerp afwijkt). Reageren
colinkayser Geplaatst: 23 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 ja this mijn onderwerp en ik vraag of er een patch f mod voor gta sa in het nederlands is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.