:koen: Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 waar kun je veel kogels van de minigun vinden,het lijkt me zo een goed geweer maar ik vind het nergens aleen bij een brug op zom een steene kleine platform maar daar kom ik nooit ik land dan altijd in het water Reageren
rick15465 Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 als je de 4 missie's van toreno hebt gedaan ligt daar een minigun en andere dingen van heavy artillery.dan moet je svan en kogels pakken en weer saven ,kogels pakkeen enz..... Reageren
:koen: Geplaatst: 22 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 bedankt ik zal straks gaan kijken. is er nog een andere plaats??? Reageren
rick15465 Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 bedankt ik zal straks gaan kijken. is er nog een andere plaats??? ja moet je even in de WT (walktrough) kijken Reageren
PuffDawg Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 en als aanvulling op rick vind je hier de walktrough Reageren
Big Boss Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 (bewerkt) als je de 4 missie's van toreno hebt gedaan ligt daar een minigun en andere dingen van heavy artillery.dan moet je svan en kogels pakken en weer saven ,kogels pakkeen enz..... Is het niet als je ALLE missies van Toreno gedaan hebt, dus na 'Home Coming'? In Toreno's Ranch liggen: De Minigun Rocketlauncher Heatseaking Rocketlauncher Flamethrower Edit in de Walktrough staat niet dat er een Minigun ligt in Toreno's Ranch! Locations (klik) Bewerkt: 22 augustus 2005 door GTA-lover Reageren
Achille Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 of je doet simpel gewoon de wapencode of als je um al hebt doe je fullclip dan heb je oneindig ammo Reageren
Big Boss Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 Bij de wapencodes zit de minigun niet bij. Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 Er is nog wel een andere plek maar die zie je in de legerbasis tijdens de missie van the Truth Reageren
Jowx Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 (bewerkt) Bij de wapencodes zit de minigun niet bij. Er zijn 3 wapencodes (voor de ps2 iig) en bij 1 van die drie zit de MiniGun wel. jowx Edit: Giorgo, je hebt helemaal gelijk, sorry, foutje Bewerkt: 2 september 2005 door jowx Reageren
Giorgo Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 Nee sorry Jowx ik heb het juist getest op ps2,er zijn 3 codes voor wapens en in de reeksen zit alleen:Bazooka,Flametrowher,Heatseaking RPG. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.