henk_jan Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 Ik zag een screen van LCS en toen viel me op dat er sneeuw op de straat lag.(zie screens) maar ik zag ook op een andere screen dat Tony in een T-shirt rijd en op deze screen zie je ook geen sneeuw ik hoop dat R* nu seizoenen in het spel stoppen, dat zoe helemaal mooi zijn voor de Volgende gta op de PS3 Reageren
maarte41 Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 (bewerkt) Er is ook een amerikaans magazine (psm) waarin staat dat er sneeuw in Liberty city stories is. Het zou ook je rijgedrag beïnvloeden. Dit is nog een screen waarop je het héél duidelijk ziet. nog wat screens Bewerkt: 22 augustus 2005 door maarte41 Reageren
W3sl3y Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 Toen je met CJ (San Andreas) bij Marco's Bistro's kwam lag er ook allemaal sneeuw in LC. Reageren
Typhoon Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 das wel vet hopen dat het ook in de next GTA zal komen Reageren
Damos Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 het is dan net de kringloop van de seizoenen Reageren
Mark B. Geplaatst: 31 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2005 Dat is ook de bedoeling volgens mij.. Maar ik heb nog geen screenshot gezien waar je kunt zien dat het regent (of ik zoek niet goed ) Reageren
Big Boss Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 Nou, in GTA SA is er ook regen, dus ik denk wel dat er ook regen zal zitten LCS. verder zouden die seizoenen niet misstaan. Ik ben al 450 (game)dagen aan SA bezig, maar geen sneeuw. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 mij lijkt het wel leuk, als er sneeuw ligt en je remt te hard, dan slip je weg. Reageren
arnie Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 Ja, het zou wel cool zijn. Ik vind dat alle weerelementen erin moeten zitten, ook ijs. Dat alle wegen dan zo mega glad zijn en dat er dan overal file is. Dat zou wel leuk zijn Reageren
Mark B. Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 In de vorige GTA series slip je ook weg als het al regent Als het begint te regen bouw ik altijd dan een klein feestje want dan is het slippen geblazen :'D Reageren
ThOmAsZ Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Het is wel tijd voor een vernieuwing in de reeks, verschillende seizoenen zou wel vet zijn. :'D Reageren
Mark B. Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Het is wel tijd voor een vernieuwing in de reeks, verschillende seizoenen zou wel vet zijn. :'D Heeft dat wat te maken met vernieuwing in de reeks dan? Ik vind LCS niet echt een vernieuwing, ze gebruiken gewoon de eilanden van GTA III Reageren
Stino Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Het is wel tijd voor een vernieuwing in de reeks, verschillende seizoenen zou wel vet zijn. :'D Heeft dat wat te maken met vernieuwing in de reeks dan? Ik vind LCS niet echt een vernieuwing, ze gebruiken gewoon de eilanden van GTA III Maar dat er sneeuw is is wel een verbetering, ik vind dat R* dit goed gedaan heeft, het maakt het meer realistischer. Ik hoop dat dit in de next ook komt Reageren
Mark B. Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Maar dat er sneeuw is is wel een verbetering, ik vind dat R* dit goed gedaan heeft, het maakt het meer realistischer.Ik hoop dat dit in de next ook komt Ja daar heb je gelijk in, volgens mij komt het ook niet zo vaak voor in een spel (zover ik weet ) Liberty City Stories is toch de next Reageren
Gunslinger Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Liberty City Stories is toch de next? Is maar hoe je het bekijkt. Met Next bedoelen we de nieuwe GTA op de PS3, XBOX 360 en PC. Opzich heb je wel gelijk dat LCS de "Next" GTA wordt, maar we tellen LCS niet mee. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.