Darth Vader Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 hopelijk slip je ook door de sneeuw Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 hopenlijk komen er seizoen in voor het zou wel vet zijn in de sneeuw te rijden, maar is het al officieel bevestigd door r*games dat er seizoenen in voor komen? Reageren
W3sl3y Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 JA het is officeel bevestigd Reageren
Mark B. Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 en jou bron is??? Ja, kijk maar in verschillende mags zoals de PU (power unlimited) en de OPM2 en nog meer.. Reageren
ThOmAsZ Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 hmm ok, als jullie het zeggen. Reageren
VforV Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Er is ook een amerikaans magazine (psm) waarin staat dat er sneeuw in Liberty city stories is. Het zou ook je rijgedrag beïnvloeden.Dit is nog een screen waarop je het héél duidelijk ziet. nog wat screens Er zit op een bepaald moment wel sneeuw in, maar volgens mij is dit geen sneeuw maar gewoon de typische schemelingen van de PSP. Bij Burnout zitten die schemeringen in het voorbijvliegende landschap er ook in, maar dat merk je niet omdat je daar meestal racet... Reageren
Dizzee Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 (bewerkt) Het is nu wel geweten denk ik dat er enkel bij de side-mission 'car salesmen' sneeuw komt om de missie wat 'moeilijker' te maken. Van seizoenen heb ik ook nog niet zoveel gemerkt, zit er dus jammer genoeg ook niet in. Bewerkt: 4 december 2005 door Dizzee Reageren
Blacklist Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Geplaatst: 5 december 2005 Als het sneeuw is waarom ligt het dan alleen op de stoepen?:s Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Geplaatst: 5 december 2005 Het ligt niet alleen op de stoepen. Je krijgt sneeuw bij CARSALESMAN om het moeilijker te maken normaal met de auto te rijden. Dus je slipt. Reageren
Puke Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 hoi ik ben er weer Volgens mij is dat, behalve het allereerste plaatje, ook geen sneeuw, maar t zou goed kunnen dat er tijdens een cutscene wel sneeuw is. Weet je nog die hele rel om de saint marks bistro? daar had je ook sneeuw. misschien is dit hetzelfde alleen tijdens een cutscene Reageren
Samurai Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Lees eens goed het topic: Er komt sneeuw in voor om een missie moeilijker te maken dus niet tijdens een cutscene Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.