Laxs Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 Vraagje Je hebt bij meerdere auto's dat je ze via export kunt krijgen maar ik hbe nu een auto staat hier maar hoe krijg ik die dan ? Reageren
rick15465 Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 daar staat toch ook bij export gerelateerd. Reageren
Laxs Geplaatst: 22 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 Dus moet je weer helemaal naar San Fierro om die auto te halen Reageren
PuffDawg Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 niet perse waar dat bolletje staat daar rijdt de remington rond maar je hebt de remington nodig voor de export Reageren
Jowx Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 nee, export gerelateerd betekent dat je hem nodig hebt om te exporteren, die auto staat gewoon op de plaats van de stip. >>KLIK<< jowx Reageren
Laxs Geplaatst: 22 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 (bewerkt) Oke Thanks lol ik ging naar die 8ball blaaste met Quad om en raad maar wat daar langs stond... een remington Edit: jowx daar staat hij niet hoor Bewerkt: 22 augustus 2005 door Laxs Reageren
Jowx Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 jowx daar staat hij niet hoor hij staat er niet altijd, maar het is wel een plaats waar je hem kan vinden. ps: vraag niet om slotjes. jowx Reageren
rick15465 Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 (bewerkt) Oke Thankslol ik ging naar die 8ball blaaste met Quad om en raad maar wat daar langs stond... een remington Edit: jowx daar staat hij niet hoor 1.bij mij staat ie er soms en soms niet maar meestal wel en anders als je kan doe je het lowrider challenge en jat je der een als er een is 2. je mag niet om slotjes vragen 3. mods ik wil nu niet op jullie lijken ofzo maar anders weet ie het nooit edit:jowx was me voor Bewerkt: 22 augustus 2005 door rick15465 Reageren
Gunslinger Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 jowx daar staat hij niet hoor hij staat er niet altijd, maar het is wel een plaats waar je hem kan vinden. ps: vraag niet om slotjes. jowx Tip: Als hij er niet staat moet je even verder lopen, daarna weer terug. Dan staat hij er waarschijnlijk wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.