EnergyCorse Geplaatst: 20 mei Rapport Geplaatst: 20 mei Hoi! Verveelde me dus dacht start me oude versie van Gta IV op. Heb in de tijd inmiddels redelijk wat dingen aangepast. oa. Graphics,Scenario`s,Nieuwe Wapens, Animatie`s, Nieuwe Auto`s en Motoren en nog meer. Dus dacht ha grappig, laat ik er een video van maken! Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 22 mei Rapport Geplaatst: 22 mei Stiekem hoop ik dat Rockstar Games nog een keer een opgepoetste versie uitbrengt van Grand Theft Auto IV. Ik vond persoonlijk de verhaallijn erg leuk & de DLC’s ook. Als ze hem dan oppoetsen en Liberty City toevoegen aan GTA Online zou natuurlijk enorm vermakelijk zijn. Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 22 mei Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei Stiekem hoop ik ook dat een beetje! Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 29 mei Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei (bewerkt) Bewerkt: 29 mei door EnergyCorse Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.