Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

- The game begins much the same as in GTA III, with you being taken (by Vinnie) to the exact same safehouse on Portland that 8-Ball took you to.

- The story takes the same Portland -> Staunton -> Shoreside route (why?)

- A lot of new vehicles and new interiors are promised.

- A new snow weather effect that hinders traction while driving.

- You will travel between islands via ferry, perhaps the same mechanism as Juank Air in San Andreas.

- As for mechanics, Rockstar is giving the shoulder buttons added functionality, so you hold them while pressing another button for a different action.

Vrij vertaald:

- Het spel begint ongeveer het zelfde als in GTA III, Je krijgt precies het zelfde savehouse in Portland.

- Het verhaal gaat hetzelfde Portland -> Staunton Island -> Shoreside. (waarom?)

- Er zijn veel nieuwe auto's en intrieurs.

- Een nieuw weer effect sneeuw dat verandert wanneer je verder rijd.

- Je kan reizen tussen de eilanden met veerboten, wellicht het zelfde mechanisme als Juank Air in San Andreas.

- Rockstar gebruikt de schouder knoppen van de PSP voor sommige acties uit te voeren.

Bron

Het is niet echt goed vertaald maar ik heb er maar wat van gemaakt.

Het lijkt me wel heel vet hoor.

Ook het nieuwe weer systeem vind ik dope.

Greetz W3sl3y

Bewerkt: door W3sl3y
Geplaatst:

Is vinnie niet de hoofdrolspeler van gta advance? dat zou leuk zijn.

Die veerboten lijken mij niet echt nodig want lc is niet echt groot.

Geplaatst:
Vrij vertaald:

- Het verhaal gaat hetzelfde Portland -> Staunton Island -> Shoreside. (waarom?)

wrom?

nou omdat je nog steeds in het zelfde level bent, de huizen/gebouwen zijn misschien anders, maar het lijkt me heel sterk dat de eilanden ook een andere naam zouden krijgen :bonk::bonk:

oja

maar die save house vind ik wel heel simpel :N

Geplaatst:
Vrij vertaald:

wrom?

nou omdat je nog steeds in het zelfde level bent, de huizen/gebouwen zijn misschien anders, maar het lijkt me heel sterk dat de eilanden ook een andere naam zouden krijgen :bonk::bonk:

oja

maar die save house vind ik wel heel simpel :N

Ik denk dat ze bedoelen van waarom beginnen ze niet in Shoreside?

Geplaatst:

leuk van die veerboot, ene ik keb op screens al gezien dat je ook op moter kan,, aleen het ljikt ook wel erg op gta3, tis volgens mij gta 3 met een perfecte mod..

Geplaatst:
leuk van die veerboot, ene ik keb op screens al gezien dat je ook op moter kan,, aleen het ljikt ook wel erg op gta3, tis volgens mij gta 3 met een perfecte mod..

ja zo kan je het wel noemen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...