janickb Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 ik wil wel eens weten wat jullie favorite plekken zijn om rond te hangen ik zelf hang het meeste rond in san fierro waar hangen jullie het meeste rond en waarom???? :'D greeting janickb Reageren
Pitbull Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 Los Santos en The Desert Los Santos: omwille van grove street enz. The Desert: gewoon lekker rondrijden, in de geheime basis binnenbreken enz. Reageren
janickb Geplaatst: 22 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 leuke keuze ik heb san fierro gekozen om dat het er mooi uit ziet en het heeft veel leuke stunt plaatsen Reageren
Dri3s Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 Hier is al een topic over: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=10302&hl Daar verder gaan aub. Reageren
Elso Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 (bewerkt) los santos kan ik lekker vijandige gangs afknallen EDIT: sorry had het bovende bericht niet gelezen Bewerkt: 22 augustus 2005 door Elso Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.