Jump to content

snelste voertuigen


Juju

Recommended Posts

nu de

ambulance: 18,5

fire truck: 18,0

Police car ls/sf 17,0

police ranger 17,0

police car lv 17,0

omdat de walktrough er niet meer is, weet ik de preciese volgorde niet meer,

ik ga maar beginnen aan alle motors, en niet alleen de NRG-500 en FCR-900

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Juju

    25

  • San_Andreas_Nigga

    5

  • PuffDawg

    4

  • NineEleven

    4

Even een vraagje:

Hoe weet je dat precies, als je met je stopwatch het bij ga houden kun je toch nóóit zo snel reageren dat je de tijd precies hebt, als je namelijk in de handling.cfg kijkt, kun je ze zo allemaal zien staan. Snelste auto is de Infernus met 240, een aantal 230 en ga maar verder naar beneden. De Forklift is geloof ik de sloomste met 75. Hoe meet je het dus precies op?

Ga je ze trouwens ook nog allemaal met nitro erbij testen? Of de vliegtuigen, niet dat ik niet weet dat de Hydra de snelste is, maar om de rest te weten, en de boten? Wel leuk idee!

Link to comment
Delen op andere websites

Even een vraagje:

Hoe weet je dat precies, als je met je stopwatch het bij ga houden kun je toch nóóit zo snel reageren dat je de tijd precies hebt, als je namelijk in de handling.cfg kijkt, kun je ze zo allemaal zien staan. Snelste auto is de Infernus met 240, een aantal 230 en ga maar verder naar beneden. De Forklift is geloof ik de sloomste met 75. Hoe meet je het dus precies op?

Ga je ze trouwens ook nog allemaal met nitro erbij testen? Of de vliegtuigen, niet dat ik niet weet dat de Hydra de snelste is, maar om de rest te weten, en de boten? Wel leuk idee!

ja kijk: in de ene hand houd ik de stop watch, en in de andere de controller,

dan blijf ik naar t scherm kijken en als ik dan de runaway over ben, druk ik op de knop, zonder te kijken

zo meet ik dat op

en ik test ze niet met nitro, gewoon de natuurlijke snelheid

en de boten en vliegtuigen doe ik ook, maar dan doe ik een rondje om heel san andreas

Link to comment
Delen op andere websites

Dit heeft misschien niks met het topic te maken.. maar hoe kun je flimpjes maken? Want Dizzee had vandaag een filmpje op dit forum gezet en met dat filmpje heb ik de laatste missie gehaald dus als je mensen via een filmpje kan helpen 8)

Wil ik dat wel doen.. Ohja dit is wel iets over dit topic, De Runaway is dat het stuk van het vliegveld dat jij gekocht hebt?? :$

Ruurd31

Bewerkt: door ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb al deze voertuigen ook getest maar dan op san fiero airport de tijden zijn verschillend maar is san fiero airport niet groter dan los santos airport

ja, de sf airport is groter dan die van ls, tenminste de runaway dan

Link to comment
Delen op andere websites

alle motors:

1. NRG500 14,9

2. PCJ600 17,4

3. HPV1000(politiemotor) 17,5

4. FCR900 17,7

5. BF400 19,0

6. Wayfayrer 20,0

7. Freeway 22,2

8. Sanchez 28,8

kbegin nu aan de Muscle Cars

Bewerkt: door italia_juju
Link to comment
Delen op andere websites

Grappig, helemaal precies op maat gaat het niet, maar toch zul je het verschil wel kunnen zien. Met MTA kun je zo te zien je éígen parcoursen en tellers erbij maken, als je er dan één maak met alleen de landingsbaan, kan het nóg preciezer.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...