roi Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2005 wie kan mij vertellen waar ik de Hardware Shop kan vinden wand die moet ik nog overvallen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2005 (bewerkt) In de Walktrough staat het: Walktrough Kaartje: Ik denk dat je hem nu wel kan vinden Bewerkt: 23 augustus 2005 door Mark B. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
roi Geplaatst: 23 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2005 bedankt maar dit is de Bunch of Tools winkel en ik zoek de Hardware Shop weet je ook waar die is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2005 meschien heb je hier wat aan? (KLIK) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2005 Maar daar heb je ook niet zo heel veel aan hoor.. Nou wel een goed mapje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
roi Geplaatst: 24 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2005 Maar daar heb je ook niet zo heel veel aan hoor..Nou wel een goed mapje dit is de Screw This en ik zoek de Hardware Shop. weet je meschien waar die is en waar haal je dat kaartje vandaan dan kan ik zelf even kijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2005 De Hardware store IS de Screw This store hoor Klik hier maar om dat te zien... Hier een map met alle locaties... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
roi Geplaatst: 24 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2005 bedankt ik heb hem met die site gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2005 (bewerkt) De Hardware store IS de Screw This store hoor Fijn dat je ervoor zorgt dat hij het vind met een rivaal-site van GTAGames.nl Bewerkt: 28 augustus 2005 door MrKooKie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2005 bedankt ik heb hem met die site gevonden kijk gewoon op je map van Vc die bij het spel zit en zo vind je alles Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danielc Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2005 (bewerkt) hoe overval je trouwens? gewoon de richter op hem houden en dan geeft ie geld? Bewerkt: 5 september 2005 door danielc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
roi Geplaatst: 5 september 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 september 2005 hoe overval je trouwens? gewoon de richter op hem houden en dan geeft ie geld? ja je moet je pitool op em houden en dan wachten tot hij 4 pakjes met geld geeft dit geld moet je pakken en dan heb je de winkel overvallen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2005 Pistool is niet aan te raden, je kunt beter een M4 of Ruger nemen, daar gaan ze in één keer mee dood, schiet hem vlak na het eerste pakje neer en je hebt ook nog de kans dat je niet eens een wanted level krijg! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2005 hoe overval je trouwens? gewoon de richter op hem houden en dan geeft ie geld? ja je moet je pitool op em houden en dan wachten tot hij 4 pakjes met geld geeft dit geld moet je pakken en dan heb je de winkel overvallen Daarbij moet je volgens mij ook de rechtermuisknop indrukken. Dat is tenminste met mij zo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
roi Geplaatst: 10 september 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 september 2005 Pistool is niet aan te raden, je kunt beter een M4 of Ruger nemen, daar gaan ze in één keer mee dood, schiet hem vlak na het eerste pakje neer en je hebt ook nog de kans dat je niet eens een wanted level krijg! maar de winkel is pas overvallen als je alles 4 de pakjes heb gepakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.