SWYV Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 deze avond was ik ook van plan om allerlei EE te zoeken, hierbij heb ik al zowat ee,n paarkes gevonden in enkel San Fierro zuiden bar nabij gym san fierro TuPac??? TuPac en zijn bende??? kijk naar de doos van sigaret, naar welke merk leidt die??? san fierro gym sponsor van Martial gym Cobra??? rijschool san fierro poster van "monster" poster van "Hustler" poster van "Slamvan" poster van "feltzer" poster van "windsor" uitleg of les??? savehuis aan overkant van san fierro rijschool Katie Zhan en haar vader (links) en zus van Katie (rechts)??? zero's shop R* op vlieger en op zeilboot was Zero ooit verliefd of niet??? Turismo of Tourismo??? op doos jester op doos echte NRG-500 of valse??? want op voorkant en achteraan zijkant van een NRG-500 staaat cijfer 46 en die "1" echte Hydra of valse? want 2staartvinnetjes en ingame is het maar 1staart en te lange neus S.S. Liberty
Arjen Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 Die foto's van die auto's is niet zo speciaal. Dat kan je geen Easter Egg noemen. Een easter egg is iets wat je normaal niet zou zien in een spel of wat iets ergens van afgeleid is. Easter Eggs hebben betekenissen. Die van Tupac.. Tja..
SWYV Geplaatst: 22 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 Die foto's van die auto's is niet zo speciaal. Dat kan je geen Easter Egg noemen. Een easter egg is iets wat je normaal niet zou zien in een spel of wat iets ergens van afgeleid is. Easter Eggs hebben betekenissen. Die van Tupac.. Tja.. jah maar kijk ook eens goed naar zoals vb nrg-500, hydra en van turismo of tourismo, waarom ander naam en rare vorm van hydra en ander kleur en cijfer op nrg 500?
vincent M Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 hangt ook een poster van tupac in ryders huis bij een van die misies in t begin helemeaal die waaar je aar de kapper moet dachrt ik en die hang t ook in die winkel sub urban geloof ik
Ice Cold Killa Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 (bewerkt) De meeste zijn allang bekend, ik heb ze tenminste allemaal al gezien. En als dit EE's zijn weet ik er ook nog wel een paar. Bewerkt: 24 augustus 2005 door ICE COLD KILLA
Achille Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 ja tupac was toen nog erg in ik heb nog nooit zon pakje peuken gezien in sa:S
Mark B. Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 Die foto's van die auto's is niet zo speciaal. Dat kan je geen Easter Egg noemen. Een easter egg is iets wat je normaal niet zou zien in een spel of wat iets ergens van afgeleid is. Easter Eggs hebben betekenissen. De echte NRG en Hydra zijn dan toch afgeleid van die twee neppe
Velaro Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 (bewerkt) Die kaders in de rijsschool kun je toch geen EE noemen ? Die bende ken ik niet(ik heb GTA3niet)en waarom zou Amerika iets van een Nederlands merk afleiden?????Misschien die NRG en Hydra,maar ik denk dat ik dat al ergens anders heb gelezen in dit forum,Zo kan ik er ook nog wel 10 vinden hoor Bewerkt: 15 september 2005 door gtafan1221
evilstefboy Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 van die tupac zijn ook borden van langs de wegen. ik weet het niet zeker maar bij de garver brigde hangt volgens mij zo'n bord
P-Jamma Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 Die posters van Tupac hangen inderdaad door heel San Andreas, ik meen dat er Base5 op staat ofsow? Waarschijnlijk waren die posters in de jaren 90' heel populair en hebben ze egt bestaan?
Roxx0rz Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 diegene van calvin klein sigarendoosje) had ik al een keer ingestuurd... die is toen gelockted... Zie Hiero
BeatboxGamer Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 Goed gevonden! Alhoewel ik er een hoop zelf had gevonden. Maar alles ben vergeten. Maar toch goed gedaan!
Pitbull Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 goed gevonden!Maar ik had er ook al een paar gevonden.
Giorgo Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 Ja ook goed opgemerkt alleen alles had ik ook al gezien(en nee ik doe dit niet voor te stoeffen ofzo) maar die foto's enz.. had ik allemaal al gezien alleen niet opgelet dat ze anders waren.ik vraag me af waarom r* dat doet ?
WestCoast Gangsta Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 je kan wel lullen dat dat EE's zijn maar zo kan je ook elk gassie wat langer dan 5seconden stilstaat ook wel een EE noemen ik bedoel poster van auto's EE's? dan kan ik ook wel een heelf forum vullen
Recommended Posts