Jump to content

nieuwe easter eggs of niet?

Recommended Posts

Geplaatst:

Die foto's van die auto's is niet zo speciaal. Dat kan je geen Easter Egg noemen. Een easter egg is iets wat je normaal niet zou zien in een spel of wat iets ergens van afgeleid is. Easter Eggs hebben betekenissen.

Die van Tupac.. Tja..

Geplaatst:
Die foto's van die auto's is niet zo speciaal. Dat kan je geen Easter Egg noemen. Een easter egg is iets wat je normaal niet zou zien in een spel of wat iets ergens van afgeleid is. Easter Eggs hebben betekenissen.

Die van Tupac.. Tja..

jah maar kijk ook eens goed naar zoals vb nrg-500, hydra en van turismo of tourismo, waarom ander naam en rare vorm van hydra en ander kleur en cijfer op nrg 500? :bonk:

Geplaatst:

hangt ook een poster van tupac in ryders huis bij een van die misies in t begin helemeaal die waaar je aar de kapper moet dachrt ik

en die hang t ook in die winkel sub urban geloof ik

Geplaatst: (bewerkt)

De meeste zijn allang bekend, ik heb ze tenminste allemaal al gezien. En als dit EE's zijn weet ik er ook nog wel een paar.

Bewerkt: door ICE COLD KILLA
  • 4 weken later...
Geplaatst:

De echte NRG en Hydra zijn dan toch afgeleid van die twee neppe :cab::?

Geplaatst: (bewerkt)

Die kaders in de rijsschool kun je toch geen EE noemen ? :? Die bende ken ik niet(ik heb GTA3niet)en waarom zou Amerika iets van een Nederlands merk afleiden?????Misschien die NRG en Hydra,maar ik denk dat ik dat al ergens anders heb gelezen in dit forum,Zo kan ik er ook nog wel 10 vinden hoor :duh:

Bewerkt: door gtafan1221
Geplaatst:

van die tupac zijn ook borden van langs de wegen. ik weet het niet zeker maar bij de garver brigde hangt volgens mij zo'n bord

Geplaatst:

Die posters van Tupac hangen inderdaad door heel San Andreas, ik meen dat er Base5 op staat ofsow?

Waarschijnlijk waren die posters in de jaren 90' heel populair en hebben ze egt bestaan?

Geplaatst:

Goed gevonden! Alhoewel ik er een hoop zelf had gevonden. Maar alles ben vergeten. Maar toch goed gedaan! :Y

Geplaatst:

Ja ook goed opgemerkt alleen alles had ik ook al gezien(en nee ik doe dit niet voor te stoeffen ofzo) maar die foto's enz.. had ik allemaal al gezien alleen niet opgelet dat ze anders waren.ik vraag me af waarom r* dat doet ?

:?

Geplaatst:

je kan wel lullen dat dat EE's zijn maar zo kan je ook elk gassie wat langer dan 5seconden stilstaat ook wel een EE noemen ik bedoel poster van auto's EE's?

dan kan ik ook wel een heelf forum vullen

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...