Jump to content

garage

Recommended Posts

Geplaatst:

na de missie cesar vialpando krijg je een garage maar ik heb een klein probleempje ik weet niet meer waar die garage staat dus kan iemand mij ff vertellen waar die garage staat ;)

Geplaatst:

In San Fiero: Doherty.

Links tegen over CJ's Garage staat Wang Car's. Er zitten 2 opritten bij deze garage. Een Transfender en een Pay & Spray. En je kunt er Missie: Race doen.

Geplaatst:

en je krijgt die garage in doherty pas na de missie are you going to san fierro en hij is daar nog lang niet hij is geen eens in de helft van los santos :schater:

• 2 maanden later...
Geplaatst:

kun je ff een plaatje van de kaart laten zien aub want als ik op die link klik komt er een site en niet een kaart

Geplaatst:

is dat niet in san fierro ik heb het over die ene garage die je krijgt nadat je de missie cesar vialpando hebt gehaald

Geplaatst:

Neem mij vooral niet kwalijk, ik dacht dat jullie de garage in Doherty bedoelden. De Loco Low Co. is inderdaad degene die beschikbaar komt na deze missie (of eigenlijk tijdens deze missie). De garage staat overigens in de wijk Willowfield....... :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...