binco Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 na de missie cesar vialpando krijg je een garage maar ik heb een klein probleempje ik weet niet meer waar die garage staat dus kan iemand mij ff vertellen waar die garage staat Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 In San Fiero: Doherty. Links tegen over CJ's Garage staat Wang Car's. Er zitten 2 opritten bij deze garage. Een Transfender en een Pay & Spray. En je kunt er Missie: Race doen. Reageren
binco Geplaatst: 22 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 ik heb het over die ene garage in ls Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 ik heb het over die ene garage in ls Je bedoeld Lo Co Low Co dan. De Lowrider Tuning shop. kijk hier maar eens: http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...ud=type&name=10 Het gele puntje bedoel jij volgens mij. Reageren
binco Geplaatst: 22 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 ja dat moet 'm wel zijn bedankt Reageren
grove member Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 en je krijgt die garage in doherty pas na de missie are you going to san fierro en hij is daar nog lang niet hij is geen eens in de helft van los santos Reageren
cj_sucks Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 kun je ff een plaatje van de kaart laten zien aub want als ik op die link klik komt er een site en niet een kaart Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 Hierbij het plaatje. De garage in kwestie is te vinden aan het einde van de gele pijl..... Reageren
cj_sucks Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 kun je me ff vertellen hoe dat gebied heet? Reageren
cj_sucks Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 is dat niet in san fierro ik heb het over die ene garage die je krijgt nadat je de missie cesar vialpando hebt gehaald Reageren
bigG Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 Kijk eens hier *klik*, Het bolletje helemaal rechts ondereen is de garage die je bedoelt. Reageren
cj_sucks Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 thnx ik denk dat ik het nu wel weet! Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 Neem mij vooral niet kwalijk, ik dacht dat jullie de garage in Doherty bedoelden. De Loco Low Co. is inderdaad degene die beschikbaar komt na deze missie (of eigenlijk tijdens deze missie). De garage staat overigens in de wijk Willowfield....... Reageren
coentjuu Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Das bij de haven.. Toch...?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.