GTA-Sheep Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 (bewerkt) Nee, niet echt. Er is daar nauwelijks sprake van een haven. Zie kaart. Het rode vierkantje is de garage in kwestie. Bewerkt: 2 november 2005 door GTA-Sheep Reageren
Achille Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Ja daarergens gewoon aan de moersleutel aan de rechterkant van het kaarje van Los Santos Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Mocht je alle missies van Wang Cars hebben gedaan krijg je ook een extra tune-modding shop in SF! Ruurd31.. Reageren
cj_sucks Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 sorry maar ik heb het nog steeds niet gevonden ik ben nu in willowvield (east beach) kan iemand mij nu precies ff uitleggen waar ik nu naartoe moet gaan (garage die ik zoek= loco low co) Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 (bewerkt) Kijk anders op deze link.. rechts onderin.. het gele knippernde puntje: http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...as_Map_Modshops Dit werd al eerder gezegd! Ruurd31.. Bewerkt: 3 november 2005 door ruurd31 Reageren
EXIT Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 je kan de garage pas gebruiken na een bepaalde missie. daarom staat ie er warschijnlijk nog niet op Reageren
cj_sucks Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Kijk anders op deze link.. rechts onderin.. het gele knippernde puntje:http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...as_Map_Modshops Dit werd al eerder gezegd! Ruurd31.. ja maar daar ben ik al geweest daar vlak bij heb je als ik het goed heb een safe house maargoed ik kan het gewoon niet vinden is er naast die garage misschien een groot gebouw ofzo met koeienletters d'rop ? je kan de garage pas gebruiken na een bepaalde missie. daarom staat ie er warschijnlijk nog niet op ja na de missie cesar vialpando dan moet je met og loc een lowrider tunen en dan moet je aan zo een wedstrijd meedoen Reageren
EXIT Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Dit is de loco low co lijkt niet echt een garage Reageren
cj_sucks Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 ik heb al een garage gevonden in de temple maar die garage in willowfield heb ik nog steeds niet gevonden dus zou je nog wat plaatjes willen plaatsen misschien dat ik dan een idee krijg van waar ik die garage zou kunnen vinden aub Reageren
Dizzee Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 (bewerkt) Zo als je op de eerste screen kunt zien, is het zeer dicht bij het stadium in LS: Op het kaartje in de bijlage zie je hoe je er raakt vanuit je huis in grove street... ps. Tectron, kan je je plaatjes onder elkaar zetten, men beeld rekt helemaal uit.. ty Bewerkt: 3 november 2005 door Dizzee Reageren
ikt Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 In die ene straat staat volgens mij een paar huizen verder ook een low-rider Reageren
cj_sucks Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 bedankt nu moet ik 'm wel vinden Reageren
cj_sucks Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 ooh dus daar is die garage kennelijk kun je daar alleen maar een low rider tunen want ik ben daar vaker geweest maar toen zat ik niet in een low rider maar goed iedereen hartstikke bedankt en nu mag er van mij part wel een slotje op Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 je kan de garage pas gebruiken na een bepaalde missie. daarom staat ie er warschijnlijk nog niet op Op deze link vind je genoeg informatie om de missie Cesar Vialpando te halen! Informatie op WikiGTA over de missie Cesar Bialpando. (klik) Ruurd31.. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Das bij de haven..Toch...?? Kijk op de Kaart dan zie je het wel Cheers Tales Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.