Gino Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 Als ik dat probeer doet hij het niet Kan iemand me duidelijk zeggen wat ik als eerst moet doen als ik online kom om dit goed te doen ? Reageren
Froop Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 (bewerkt) Windows media player, extra -> invoegtoepassingen en dan msn messenger plug in. Dit stond dacht ik ook al in een ander topic. Bewerkt: 22 augustus 2005 door Froop Reageren
Gino Geplaatst: 22 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 Waar staat dat extra ? Reageren
Gino Geplaatst: 22 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 (bewerkt) Bedankt Froop het is gelukt :'D Edit : Sorry voor de dubbelpost het was me gelukt toen ik net op ok had gedrukt toen deed ik vorige pagina omdat hij toch zo sloom is d8 ik dat hij hem nog niet had gepost Bewerkt: 22 augustus 2005 door Only_Gino Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.