Kraay Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2005 Er staat nog geen tut van mij bij dus ik dacht ik ga is iets plaatsen . Hij is gemaakt voor Photoshop CS engelse versie. In deze tut gaan we een auto verlagen. Ik kies deze auto: Oke, pak dan de lasso tool, je mag zelf kiezen welke. Ik pak de polygonal lasso tool: Ga rond de auto zoals ik: Doe dan CTRL+C(kopieren) en dan pijltje naar onderen of boven totdat je tevreden bent. Doe dan CTRL+V(plakken). Je resultaat: By Kraay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PuffDawg Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2005 (bewerkt) ik heb een probleempje ik krijg dit: Bewerkt: 22 augustus 2005 door PuffDawg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 22 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2005 Dan moet je denk ik pijltje naar onderen doen, jij verhoogd de auto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PuffDawg Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2005 (bewerkt) dan krijg ik weer het zelfde probleem maar dan omgekeerd Bewerkt: 23 augustus 2005 door PuffDawg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 23 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2005 dan krijg ik weer het zelfde probleem maar dan omgekeerd selecteer de auto zo: Dan doe je CTRL+C(kopieren). Dan doe je pijltje naar onderen tot je zoiets krijgt: Dan CTRL+V(plakken) dan krijg je dit: snap je het nou ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2005 Je kunt dat gedeelte ook selecteren dan: RMB - Layer via Cut. En dan met de Move Tool (V) naar beneden slepen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PuffDawg Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2005 dan krijg ik weer het zelfde probleem maar dan omgekeerd selecteer de auto zo: Dan doe je CTRL+C(kopieren). Dan doe je pijltje naar onderen tot je zoiets krijgt: Dan CTRL+V(plakken) dan krijg je dit: snap je het nou ? nu snap ik het want ik deed enkel de auto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.