PatrickW Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 Een van de lastigste forumnamen gaat verdwijnen: hydra-hunter-cheata heeft voor de makkelijker te onthouden naam Crappy-Apple gekozen. Het fruit is vroeg aan het rotten dit jaar
PatrickW Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Slimmeke1 heet voortaan TheGuardian dus we kunnen allemaal weer rustig slapen
PatrickW Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Het is weer eens zo'n dag, drie stuks: Big-Loser heeft weer veel meer vertrouwen in zichzelf en noemt zich vanaf nu SamShine De naturalisatie is binnen, dus Italia_juju heet voortaan gewoon Juju. Zou gta sa rulezzzzzzz zijn uitgekeken op SA ? Hij heet vanaf nu in ieder geval Warrior
PatrickW Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 ViceCity wordt ernstig hekortwiekt, en heet vanaf nu Ar
PatrickW Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Nog even en er in sprake van een epidemie.... alweer een namechange... zjos was niet meer tevereden met de klank van z'n naam, en noemt zich voortaan jozz
PatrickW Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Twee wijzigingen voor vandaag : Gta-boy is opgegroeid en zal zich voortaan over het forum bewegen als Lord of War TQM heeft een nieuwe baan gevonden en daarom luisterd hij voortaan naar de naam DJ-TQM
PatrickW Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 Ronnie1987 heeft ook eindelijk door waar het op dit forum om draait.. hij heet vanaf nu dan ook GTA Fanaat
PatrickW Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 The Blast weet het echt niet meer, vandaar voortaan Planlos Ultra Weet je wat je krijgt als je een rauweitje kookt ? Inderdaad, Murk
PatrickW Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 SSX-Breaker heeft een voorliefde ontwikkeld voor schots fruit, en is omgedoopt tot Apple-Mac
Lantyz Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 royboyvdv dient vanaf vandaag aangesproken te worden met -Roy-. En vergeet de hoofdletter niet.
Joriz Geplaatst: 25 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Chironu gaat nu door het leven als Chi
Lantyz Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 Na wat strubbels komt searagent dan toch eindelijk tot rust met zijn oude naam ~Mario~ (Zij het iets aangepast aangezien de naam 'mario' weer bezet was).
Lantyz Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 Nee, we zijn geen kuddedieren... Roy S. gaat weer terug naar zijn oude naam denkaanhenk, evenals Dream360 die nu weer de naam Vinewood draagt. En nu wil ik even helemaal niets meer over naamswijzigingen horen..!
Lantyz Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 Sommige mensen spelen hier met hun leven. Of ik ben veel te goedig, dat kan ook... Plippop raast vanaf heden als een .::FLIPKIP::. zonder kop...
Lantyz Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 killer of police gaat vanaf heden het rechte pad op als Maarten!!. Ik heb overigens gehoord dat PatrickW veel beter in naamswijzigingen is dan ik. >>> Door patrickW: Met zulke vrienden , heb je toch geen vijanden meer nodig <<<
Recommended Posts