Jump to content

Naamswijzigingen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoewel de meesten hem kennen als Robbie007, heet robbie007badboy vanaf vandaag RobbieB.

Als je het niet kunt volgen, ben je niet de enige.

• 2 weken later...
  • Reacties 505
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• PatrickW

193

• Lantyz

168

• Dutchy3010

55

• GTA-Sheep

28

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Revolution-Designer heeft goed werk afgeleverd, het design is naar een bananen-republiek gestuurd. Devanna gaat verder in de muziek.

Geplaatst:

Volgens mij hangt er iets in de lucht, er is een epidemie. Alweer een naamswijziging. The Hulk heet vanaf heden Triads.

Waarom krijg ik het gevoel dat Lantyz op dit moment blij is dat er 6 admins zijn? ^_^

• 2 weken later...
Geplaatst:

JonGravelli heet vanaf heden PimTerror.

Ik stelde hem nog voor de admins een naam te laten kiezen, maar dat deed hij liever zelf. En toegegeven, we hadden het niet beter gedaan.

Geplaatst:

Ely is er eindelijk van overtuigd dat hij een jongen is, daarom heet hij vanaf heden ---Elias---.

• 3 weken later...
Geplaatst:
Revolution-Designer heeft goed werk afgeleverd, het design is naar een bananen-republiek gestuurd. Devanna gaat verder in de muziek.

Breaking nieuws:

Ze staan weer op een rijtje.

Geplaatst:

2fast{0} wordt ouder en wordt inmiddels door de jongere generatie aan alle kanten ingehaald. Dan zit er maar 1 ding op: een naamchange naar 2slow{0}. Sterkte ^_^

Geplaatst:

Luk-Lancer laat het steekspel voor wat het is en stort zich op de autosport als LukRacer.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...