GTA-Sheep Geplaatst: 26 mei 2010 Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 Rockline was de link met babydoekjes behoorlijk zat en wilde een naamswijziging. Dat kon. Wees welkom grandtheftauto... Let ook op de geraffineerde puntjes....
Lantyz Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Geplaatst: 31 mei 2010 Boostboy heet vanaf heden Doggi. Apport!
Lantyz Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Geplaatst: 29 juli 2010 I-cer staat vanaf heden bekend als R2D2 R-fl3x.
Jowx Geplaatst: 31 juli 2010 Rapport Geplaatst: 31 juli 2010 De nieuwe G.T.A is aangekondigd op de PS3D!!
.Levi. Geplaatst: 6 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2010 Prison_Break_MiSa werd zijn naam zat en zou graag weer Michael_Scofield94941 willen heten. Here you go!
.Levi. Geplaatst: 7 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2010 Eddie Low was zijn schuilnaam zat en wil gewoon weer Tommy-Vercetti zijn.
.Levi. Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2010 Als Niiek zijn naam laat veranderen dan zorgt hij er op zijn minst voor dat de ii's niet verloren gaan. Welkom Sniickers..
.Levi. Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2010 GrandTheftAuto-Jooriie denkt; ik doe eens loco¿? Vandaar TekaLoca.
.Levi. Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 Ja hoor, GTASenjo heeft een nieuwe hobby en past direct zijn nickname aan en gaat vanaf heden de forumstraten door als Neon-GTA.
Jowx Geplaatst: 21 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2010 Naast BoerBanaan en BoerDave heeft HarryPietSnot besloten om zich aan de sluiten bij deze hechte familie van boeren en gaat hij voortaan op het forum door het leven als BoerTijger.. Overigens heeft BoerTijger een behoorlijk lange periode moeten wachten totdat zijn naam gewijzigd werd (zelfs tot gezever in de chat aan toe.. ;-)), maar dit was om hem enige bedenktijd te gunnen voor het maken van deze blunder. Hoe dan ook gefeliciteerd met je nieuwe naam, mochten we tijgers nogig hebben dan zullen we zeker aan je denken! ^^ Dit bericht is gesponserd door PLUS Supermarkten.
Lantyz Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2010 adilovn gaat vanaf heden door als Wickedmen. Detail: hij weet 't zelf nog niet.
Dutchy3010 Geplaatst: 27 september 2010 Rapport Geplaatst: 27 september 2010 JordanMaster krijgt het nóg hoger in zijn bol, en heet voortaan TheJesusOfSuburbia.
.Levi. Geplaatst: 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 robertmencke gaat vanaf heden het forumleven door als GTARM.
Dutchy3010 Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Geplaatst: 14 november 2010 Ik dank God op mijn blote knieën voor deze naamswijziging (en ik ben nog niet eens gelovig!!). Empire heet weer gewoon Silverbyte. Helaas was het forum het niet met mij eens; op het moment dat ik op "save member" klikte, kreeg ik een foutmelding en kon ik een poos niets op het forum! Conclusie: de award voor slechtste forumnaam gaat sowieso naar Silverbyte. Zowel zijn oude (wat nu weer nieuwe is), als zijn nieuwe (wat nu weer oude is), kunnen gewoon niet door de beugel.
Dutchy3010 Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Geplaatst: 14 november 2010 timmyhawky heeft het allemaal niet meer op een rijtje, het is een echt warhoofd3 geworden. Iedereen zet me wel aan het werk vandaag.
Recommended Posts