Jump to content

Naamswijzigingen


Joriz

Recommended Posts

  • Reacties 505
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PatrickW

    193

  • Lantyz

    168

  • Dutchy3010

    55

  • GTA-Sheep

    28

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

Naast BoerBanaan en BoerDave heeft HarryPietSnot besloten om zich aan de sluiten bij deze hechte familie van boeren en gaat hij voortaan op het forum door het leven als BoerTijger.. Overigens heeft BoerTijger een behoorlijk lange periode moeten wachten totdat zijn naam gewijzigd werd (zelfs tot gezever in de chat aan toe.. ;-)), maar dit was om hem enige bedenktijd te gunnen voor het maken van deze blunder. Hoe dan ook gefeliciteerd met je nieuwe naam, mochten we tijgers nogig hebben dan zullen we zeker aan je denken! ^^ Dit bericht is gesponserd door PLUS Supermarkten.

hd_visual.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 4 weken later...
  • 4 weken later...

Ik dank God op mijn blote knieën voor deze naamswijziging (en ik ben nog niet eens gelovig!!). Empire heet weer gewoon Silverbyte. Helaas was het forum het niet met mij eens; op het moment dat ik op "save member" klikte, kreeg ik een foutmelding en kon ik een poos niets op het forum!

post-33831-1289755988,26.jpg

Conclusie: de award voor slechtste forumnaam gaat sowieso naar Silverbyte. Zowel zijn oude (wat nu weer nieuwe is), als zijn nieuwe (wat nu weer oude is), kunnen gewoon niet door de beugel.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...