Dutchy3010 Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Geplaatst: 5 juni 2011 tonystarkiv > -TonyStark- MrApollo > Ferrigno Ze zetten me wel weer aan het werk.
GTA-Sheep Geplaatst: 28 juli 2011 Rapport Geplaatst: 28 juli 2011 Omdat er nogal wat spelfouten in GraSanAnHollands zaten is besloten dit te wijzigen in .Nicole. Ik maak er verder geen punt van....
GTA-Sheep Geplaatst: 30 juli 2011 Rapport Geplaatst: 30 juli 2011 Ook Xezel was zijn naam zat en gaat thans door het leven als Deltab. Is het feit dat dit ook een vlooienmiddel voor schapen is een stille hint?
GTA-Sheep Geplaatst: 3 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2011 Trippel-post...gaat lekker Deltab had al snel door dat mijn vlooienprobleem echt niet zomaar op te lossen was en besloot dan toch maar weer terug te gaan naar zijn oude naam: Xezel is back derhalve en dit maal voorgoed.....
GTA-Sheep Geplaatst: 9 september 2011 Rapport Geplaatst: 9 september 2011 Ook Giggity was zijn naam zat en wilde graag door het leven als Sharingan. Persoonlijk vind ik het allemaal maar eng: die Japanse vechters met rode ogen. Maar ik wens hem er veel wijsheid mee
GTA-Sheep Geplaatst: 11 september 2011 Rapport Geplaatst: 11 september 2011 Marijnajax12 wordt ouder en wenst de Amsterdam Arena te verruilen voor de PC Hooftstraat. Daar hoort een nieuwe naam bij: wees welkom Nouveau_Riche.
GTA-Sheep Geplaatst: 9 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2011 De heer CasperdeZ was zijn beroemde naam zat en duikt in de anonimiteit. Hij gaat thans door het leven als gta_user82. Wie die andere 81 zijn is onbekend.....
Lantyz Geplaatst: 7 november 2011 Rapport Geplaatst: 7 november 2011 Ik heb zojuist Hearv94's naam gewijzigd in Phoenyxar. Poeh, niks an!
Lantyz Geplaatst: 9 november 2011 Rapport Geplaatst: 9 november 2011 Martygascar gaat op vrolijker noot door als PartyMartyNL.
Lantyz Geplaatst: 11 november 2011 Rapport Geplaatst: 11 november 2011 SpookHuis is klaar met glaasjedraaien en gaat weer verder onder zijn oude naam AXIO.
GTA-Sheep Geplaatst: 16 november 2011 Rapport Geplaatst: 16 november 2011 -zuko- duikt onder in de wereld van de clans en heet thans Tseardbuma. Wat het betekend? Ik heb geen idee, maar hopelijk helpt het.......
.Levi. Geplaatst: 2 december 2011 Rapport Geplaatst: 2 december 2011 Ik kan me voorstellen dat niet iedereen weet wie die android nou eigenlijk is en daar kwam hij zelf gelukkig ook achter. Daarom hebben wij voor hem een bordje met zijn naam laten maken, met aan de andere kant zijn rang, zodat het voor eens en altijd duidelijk is wie en wat hij is.
GTA-Sheep Geplaatst: 2 december 2011 Rapport Geplaatst: 2 december 2011 En na Android kiest ook faridjee voor een nieuwe naam, een stoere hoofdletter en een punt. Tromgeroffel, toneelrook, opbouwende climax, hier is: Farid.
.Levi. Geplaatst: 5 december 2011 Rapport Geplaatst: 5 december 2011 Ik snap dat je nieuw en verfrissend probeerde over te komen, maar de markt zat niet op Sniickers. met dubbel "i" te wachten. Dus toch maar weer: Niiek Letter gepuzzel, standaard "i" toevoeging, afstammeling van Nike? Het zou toch niet?
Dutchy3010 Geplaatst: 11 december 2011 Rapport Geplaatst: 11 december 2011 Toen BiglifeRPG uit zijn fantasiewereldje stapte, drong het tot hem door hoe de echte wereld is. Logisch gevolg: naamswijziging naar Life-is-Hard.
Recommended Posts