Jump to content

Naamswijzigingen

Recommended Posts

Geplaatst:

tonystarkiv > -TonyStark-

MrApollo > Ferrigno

Ze zetten me wel weer aan het werk. :-(

• 1 maand later...
  • Reacties 505
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• PatrickW

193

• Lantyz

168

• Dutchy3010

55

• GTA-Sheep

28

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Omdat er nogal wat spelfouten in GraSanAnHollands zaten is besloten dit te wijzigen in .Nicole. Ik maak er verder geen punt van....

Geplaatst:

Trippel-post...gaat lekker :clown:

Deltab had al snel door dat mijn vlooienprobleem echt niet zomaar op te lossen was en besloot dan toch maar weer terug te gaan naar zijn oude naam: Xezel is back derhalve en dit maal voorgoed.....

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ook Giggity was zijn naam zat en wilde graag door het leven als Sharingan. Persoonlijk vind ik het allemaal maar eng: die Japanse vechters met rode ogen. Maar ik wens hem er veel wijsheid mee :bier:

Geplaatst:

Marijnajax12 wordt ouder en wenst de Amsterdam Arena te verruilen voor de PC Hooftstraat. Daar hoort een nieuwe naam bij: wees welkom Nouveau_Riche.

• 4 weken later...
Geplaatst:

De heer CasperdeZ was zijn beroemde naam zat en duikt in de anonimiteit. Hij gaat thans door het leven als gta_user82. Wie die andere 81 zijn is onbekend.....

• 5 weken later...
Geplaatst:

-zuko- duikt onder in de wereld van de clans en heet thans Tseardbuma. Wat het betekend? Ik heb geen idee, maar hopelijk helpt het.......

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ik kan me voorstellen dat niet iedereen weet wie die android nou eigenlijk is en daar kwam hij zelf gelukkig ook achter.

Daarom hebben wij voor hem een bordje met zijn naam laten maken, met aan de andere kant zijn rang, zodat het voor eens en altijd duidelijk is wie en wat hij is.

post-1925-1322853535,52.jpgpost-1925-1322853663,6.jpg

Geplaatst:

En na Android kiest ook faridjee voor een nieuwe naam, een stoere hoofdletter en een punt. Tromgeroffel, toneelrook, opbouwende climax, hier is: Farid.

Geplaatst:

Ik snap dat je nieuw en verfrissend probeerde over te komen, maar de markt zat niet op Sniickers. met dubbel "i" te wachten.

post-1925-1323109259,8.jpg

Dus toch maar weer: Niiek

Letter gepuzzel, standaard "i" toevoeging, afstammeling van Nike? Het zou toch niet?

Geplaatst:

Toen BiglifeRPG uit zijn fantasiewereldje stapte, drong het tot hem door hoe de echte wereld is. Logisch gevolg: naamswijziging naar Life-is-Hard.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...