PatrickW Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2005 Mad dogg is getransformeerd naar Achille Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2005 pucky is gegroeid, en heet voortaan PuCky.Xnl Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2005 Omdat de lengte van z'n naam problemen opleverde voor de layout, heet San_Andreas_Nigga voortaan General Lee Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2005 Marty voelt zich weer helemaal zichzelf nu hij bigG heet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2005 Mr.Mister kun je tegenwoordig vinden in het schap 'versgeperste sappen' onder de naam Juice. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2005 Na een indrukwekkende operatie heet Naim voortaan Twenty Eyes Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2005 MClaw gaat voortaan ook op het forum door onder zijn eigen naam: Arjen. (En dat waren voor mij even genoeg naamswijzigingen, ik verheug mij op een geheel naamswijziging-loos weekend) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2005 Low-Co is geïdentificeerd als Johan O. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2005 En het namechange-virus grijpt nog sneller om zich heen: GTA-lover heet vanaf vandaag Big Boss. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2005 Wesley_GTA post voortaan onder W€$L€¥ GTA. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2005 Alweer een slachtoffer, helaas heet Azibit voortaan djaa. Tja, 't zal even wennen zijn Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2005 Rekam heet vanaf nu Graphix Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2005 .:scott:. gaat retro..... terug naar z'n oude naam Scott16 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2005 power is geaccepteerd door "el Capo" en heet voortaan The Mafia Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2005 Eazy E heet voortaan Cedar Block Piru Blood Het onbekende lid Exabyte heeft te kennen gegeven graag een fatsoenlijke naam te willen. De crew heeft besloten hem voortaan Ewoud te gaan noemen.. Mazzeltje: Ik heb niet mee beslist. Ik had hem anders de naam 'Paaskonijntje' gegeven. Ewoud: Ik weet het Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts