Jump to content

wat als je alle gang wars gedaan hebt

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoe meer gebieden je hebt veroverd, hoe vlugger het geld stijgt bij het 'Dollar Icoontje' in Grove Street. Als je ze allemaal veroverd hebt stijgt het het vlugst, je krijgt niets speciaals.

Geplaatst:

Je hebt ook alle gebieden nodig voor de 100%, en dan heb je ook geen last meer van de Ballas of de Vagos.

Geplaatst:
Je hebt ook alle gebieden nodig voor de 100%, en dan heb je ook geen last meer van de Ballas of de Vagos.

Je hebt die gebieden niet nodig voor 100% hoor, want ik heb 100% en ik heb niet alle gebieden.

Geplaatst:

Ik zou ze maar allemaal veroveren hoor het is vrij irritant als je dan bijv. in SF of in LV zit. "Our hood is under attack" MAAR, gelukkig heb ik daar geen last meer van :D

Geplaatst:

Ik heb geen gang meeer. Na een gang-war ben ik ze allemaal kwijt. :ch: Weet iemand hoe je ze terug krijgt. Of kan dat niet.

Geplaatst:
Ik heb geen gang meeer. Na een gang-war ben ik ze allemaal kwijt. :ch: Weet iemand hoe je ze terug krijgt. Of kan dat niet.

Dan zul je terug gang-wars moeten doen zodat je weer gebieden hebt. Vanaf de missie 'Green Sabre' tot de missie 'A Home in the Hills' kan je geen gang-wars doen en staan er dus ook geen gebieden ingekleurd in LS.

• 4 weken later...
Geplaatst:
Vanaf de missie 'Green Sabre' tot de missie 'A Home in the Hills' kan je geen gang-wars doen en staan er dus ook geen gebieden ingekleurd in LS.

bedankt nu weet ik nog hoeveel missie's ik moet doen voordat dat irri our hood is under attack een tijd niet meer trug komt _O_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...