spike007_88 Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 hooi ik kan wel okeej logos maken en ik heb een leuke fantasie die ik eventueel wel kan geebruuken voor missies die haal baar zijn dan hé SPIKE!!
Jozz Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 hooi ik kan wel okeej logos maken en ik heb een leuke fantasie die ik eventueel wel kan geebruuken voor missies die haal baar zijn dan hé SPIKE!! voor super crime city(scc)he?ik vindt het goed maar je moet het ook aan pokearno vragen
Wiepie Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 hooi ik kan wel okeej logos maken en ik heb een leuke fantasie die ik eventueel wel kan geebruuken voor missies die haal baar zijn dan hé SPIKE!! voor super crime city(scc)he?ik vindt het goed maar je moet het ook aan pokearno vragen ja van mij mag je ons wel helpen maar laat eens wat zien...
Bradley H. Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Post het dan maar in het SCC topic. En a.u.b niet voor dit soort dingen topic openen. Ik zie dat je nieuw bent dus ik maak je even wegwijs. Regels !, lees deze even goed door. Faq, kun je eventueel ook doorlezen. ------- Hier komt een 4kant slotje op -slotje-
Recommended Posts