ahbm Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 ik heb nu de ,txd van het vinewood bord... maar hoe kan ik de tekst ervan veranderen?? Reageren
Big-Bear Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 Met een teken of foto bewerkings progamma, volg deze tutorial maar eens Reageren
pietjuh1 Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 als je een andere tekst wilt hebben..dan moet je de dff en de txd veranderen je maakt dan eerst je tekst met 3ds en replace je um met de txd en de dff van vinewood;) Reageren
tooske12345 Geplaatst: 8 september 2010 Rapport Geplaatst: 8 september 2010 ben misschien wel een beetje laat, maar wat is de txd en waar vind je hem? Wil nl. ook de tekst veranderen Reageren
Dakendak Geplaatst: 8 september 2010 Rapport Geplaatst: 8 september 2010 .txd is een soort bestand-formaat. Zoek overigens eens met je zoekfunctie van je pc. En trouwens, aangezien je al niet weet at .dff en .txd is, zou ik eerst andere tutorials zoeken. Reageren
Big Boss Geplaatst: 8 september 2010 Rapport Geplaatst: 8 september 2010 Het Vinewood bord is een dff model. Daar kan je de tekst niet zomaar eventjes van veranderen. Je moet dan een geheel nieuwe 3D tekst maken in een 3D programma, en dat daarna ingame zetten. Reageren
Beagle Geplaatst: 9 september 2010 Rapport Geplaatst: 9 september 2010 ik heb nu de ,txd van het vinewood bord... maar hoe kan ik de tekst ervan veranderen?? Had jij niet al een topic hier ergens? daar had ik ook al uitgelegd dat het niet zo makkelijk is als even een plaatje aanpassen ofzo.. Reageren
tooske12345 Geplaatst: 9 september 2010 Rapport Geplaatst: 9 september 2010 ik heb nu de ,txd van het vinewood bord... maar hoe kan ik de tekst ervan veranderen?? Had jij niet al een topic hier ergens? daar had ik ook al uitgelegd dat het niet zo makkelijk is als even een plaatje aanpassen ofzo.. nee dat was ik geloof ik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.