jvloon Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 is er n cheat dat er helemaal gin verkeeris ??? (ps2) en heeft Iemand n kaart waar de woestijn is ? :$:$:$ Reageren
Crifox Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 is er n cheat dat er helemaal gin verkeeris ??? (ps2)en heeft Iemand n kaart waar de woestijn is ? :$:$:$ Volgens mij is daar geen cheat voor, verder is de woestijn linksboven(die gele grote vlakte.....) Reageren
grove member Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 de woestij zit in de desert daar links boven op de kaart van las ventuera eigenlijk in de midden maar ik had een vraag op deze kaart hier onder is las ventuera verwisselt met san fierro en bij de naam san fierro naast de brug zie ik ook een klein eiland weet iemand er meer over mischien die gevangenis eiland Reageren
PuffDawg Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 hier is de code dat er minder verkeer is in de straten voor de ps2 X, Down, Up, R2, Down, Triangle, L1, Triangle, Left voor de xbox:A, Down, Up, Black, Down, Y, Left Trigger, Y, Left en voor de pc:GHOSTTOWN Reageren
Mark B. Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 maar ik had een vraag op deze kaart hier onder is las ventuera verwisselt met san fierro en bij de naam san fierro naast de brug zie ik ook een klein eiland weet iemand er meer over mischien die gevangenis eiland Dat is wel een hele rare kaart Waar heb je die vandaan gehaald dan Maar het kan best zijn dat het eilandje ten noorden van de brug van San Fierro Alcatraz kan zijn... Reageren
Big Boss Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 (bewerkt) Zou idd wel kunnen, Dat was het waarschijnlijk.Vreemd, dan zou ik is op die plaats moeten kijken, maar zoals het er nu uitziet, dan zou het onder/boven LV liggen. Ps Rare kaart hoor! Waarschijnlijk prototype vanR* LV links naast LS... en wat zou die stippelijn zijn die middendoor LS loopt? Edit: Bij die stippelijn staat 'City Limits'.Iemand enig idee wat dit betekent? Bewerkt: 23 augustus 2005 door GTA-lover Reageren
PuffDawg Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 Edit: Bij die stippelijn staat 'City Limits'.Iemand enig idee wat dit betekent? de grens van de stad, want daar gebeurt de overgang van los santos naar red county Reageren
Bartjex88 Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 Er bestaat voor de pc een no traffic mod Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.