robbooow7 Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 (bewerkt) Hallo, Ik heb geen missie hulp nodig maar alleen hulp. Ik zag dat jullie hir autos konden downloaden dus ik heb er een paar gedownload. Ook een paar op andere sites maar hoe krijg ik die nu in het spel te zien? Alvast bedankt, PS die andere site was : http://gta.gamigo.de/download.php?do=cat&id=116 Nee ik maak geen reclame Bewerkt: 23 augustus 2005 door robbooow7 Reageren
P-Jamma Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 Zit er bij je gedownloade auto's geen ReadMe, (LeesMij) ?? B.t.w: nog welkom op 't forum Reageren
robbooow7 Geplaatst: 23 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 Hoi, Nee er zitten alleen TXD en dff bestanden in :S Ik zag later ook dat je het met een progamma moest doen maar vind ik helemaal gaar? Reageren
Little Mister Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 Die TXD. bestanden en DFF. bestanden moet je vervangen met een auto. In de categorie GTA3 img. Je klikt dan met de rechtermuisknop op de auto die je moet vervangen, dan staat er replace, dan vervang je dat bestand wat je hebt gedownload. Maar dan moet je wel eerst kijken of het een DFF. bestand is, of een TXD. bestand is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.